  • 1. Data: 2009-06-17 22:42:38
    Temat: Jak dlugo bedzie obowiazywala jeszcze podwyzszona oplata MTR do Playa?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Wie ktos moze, jak dlugo jeszcze UKE bedzie utrzymywal podwyzszone
    oplaty za polaczenia MTR do Pleya?
    W sensie kiedy one maja sie zrownac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-06-18 02:54:20
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 18 Cze, 00:42, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Hej
    >
    > Wie ktos moze, jak dlugo jeszcze UKE bedzie utrzymywal podwyzszone
    > oplaty za polaczenia MTR do Pleya?

    Długo. Do 2013-2014 roku.
    Choć już w lipcu znika podział na konkretnego przedziały w ciągu dnia
    i stawka będzie równa 49gr przez całą dobę.
    btw. ciekawe jak w3 zareaguje :)
    Pewnie dalej będą lansować politykę 'pod 80 groszy' bo taniej się nie
    da - więc drogi użytkowniku nie dzwoń do pleja, bo to zuoo!!1

    Jak to rzekł Jabczyński na swoim blogasku 'wszyscy co teraz będą do
    nich dzwonić na Playa od innych opów zapłacą za to majątek :-) '

    Hipokryta tylko zapomniał, że jego firma do niedawna lansowała takie
    stawki na zewnątrz i Pani prezes tylko mamiła lud mówiąc, że to na
    granicy opłacalności wszystko :)

  • 3. Data: 2009-06-18 06:10:47
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    raz-dwa-trzy pisze:

    > Pewnie dalej będą lansować politykę 'pod 80 groszy' bo taniej się nie
    > da - więc drogi użytkowniku nie dzwoń do pleja, bo to zuoo!!1

    Głupoty waści piszesz.
    Wszystko zależy od operatora, taryfy i rodzaju klienta. Szczególnie
    dobrze mają klienci biznesowi.
    W Orange do Play w taryfach biznesowych koszt połączenia to 0,60 netto
    W Plusie jest to bardziej skomplikowane bo zależy od taryfy.

    Klienci indywidualni niestety płacą według odmiennych stawek czyli
    zawsze powyżej MTR

    Z jednym się zgodzę tylko. Klienci w3 nie chcą dzwonić do Play chyba, że
    sytuacja ich zmusi.

    No i poza Play jeszcze Polsat jest w podobnej sytuacji ale są na tyle
    słabi na rynku, że nie robi się wokół tego opa szumu.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-06-18 06:26:20
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    Z jednym się zgodzę tylko. Klienci w3 nie chcą dzwonić do Play chyba,
    że
    sytuacja ich zmusi.

    Powiem więcej klienci W3 nie chcą dzwonić poza swoja macierzystą sieć

  • 5. Data: 2009-06-18 08:40:17
    Od: Komornick <o...@p...onet.pl>

    Rafal M pisze:
    > Hej
    >
    > Wie ktos moze, jak dlugo jeszcze UKE bedzie utrzymywal podwyzszone
    > oplaty za polaczenia MTR do Pleya?
    > W sensie kiedy one maja sie zrownac?

    a ja mam pytanie z podobnej beczki, ciezko znalezc odpowiedz w archiwum.
    Dlaczego polaczenia do Play sa drozsze?
    Michal

  • 6. Data: 2009-06-18 09:03:52
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Bo nie kazdy chce, zeby do niego ktokolwiek dzwonil i d... zawracal.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-06-18 09:58:42
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Komornick pisze:

    > a ja mam pytanie z podobnej beczki, ciezko znalezc odpowiedz w archiwum.
    > Dlaczego polaczenia do Play sa drozsze?

    Przecież odpowiedź masz w poście, który cytowałeś.
    Wrzuć w google MTR+play

  • 8. Data: 2009-06-18 14:17:29
    Od: Komornick <o...@p...onet.pl>

    Flo pisze:

    > Przecież odpowiedź masz w poście, który cytowałeś.
    > Wrzuć w google MTR+play

    dzieki. Nie znalem sie na temacie, a zawsze mnie to ciekawilo

  • 9. Data: 2009-06-18 16:06:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Komornick" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > a ja mam pytanie z podobnej beczki, ciezko znalezc odpowiedz w archiwum.
    > Dlaczego polaczenia do Play sa drozsze?

    Bo to jedyny sposób zeby sobie odbic obnizki stawek spowodowane przez playa
    na playu.

  • 10. Data: 2009-06-18 16:14:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-06-2009 o 18:06:05 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > obnizki stawek spowodowane przez playa na playu.

    Możesz innymi słowami?

    --
    Pzdr, Piotr M