  • 31. Data: 2009-06-24 15:58:54
    Temat: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel wrote:

    > taki jeden zaciekopodobny dopiero coś pisał o systemie dla nerdów i geeków,
    > moment, niech ja sobie przypomnę, który to..

    Nerdów i geeków, czyli technofobów? :>

    TG

  • 32. Data: 2009-06-24 18:47:06
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ktore trzeba WYCZAROWAC z "nicosci internetu"

    No no no, straszbe rzeczy, człowiek chce sobie kupić sprytny telefon,
    ale już aplikacji w internecie znaleźć nie potrafi, straszne rzeczy.

    > A czy ja pisze ze idealne.

    To po co krytykujesz inne skoro w tym do czego porównujesz nie jest
    idealnie?

    > Dlatego nie kupuja WMow ?

    Nie, dlatego, że są takimi trollami jak Ty i wierzą w każde słowo, które
    wypowie Dżobs.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 33. Data: 2009-06-24 19:56:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > No no no, straszbe rzeczy, człowiek chce sobie kupić sprytny telefon,
    > ale już aplikacji w internecie znaleźć nie potrafi, straszne rzeczy.

    No pewnie straszne skoro nawet MS kopiuje tego obrzydliwego ogryzka.

    > To po co krytykujesz inne skoro w tym do czego porównujesz nie jest
    > idealnie?

    Bo WM stacza sie na dno i chcialbym zeby zamiast pudrowac trupa dali mu
    adrenaliny troche

    > Nie, dlatego, że są takimi trollami jak Ty i wierzą w każde słowo, które
    > wypowie Dżobs.

    Slusznie lepszy Moneky Dance ballmer wyjaca morda

  • 34. Data: 2009-06-24 19:58:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Czy ty w ogóle tknąłeś angielski współczesny, bo edukacja by ci się
    > przydała. Rozumiesz o czym piszesz, expierdzie?

    Te madrala moze poszedlbys do biblioteki i sprawdzil w jakich kregach
    uzywano PDA z Windows CE na poczatku a potem wroc i przepros

  • 35. Data: 2009-06-24 20:07:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Te madrala moze poszedlbys do biblioteki i sprawdzil w jakich kregach
    > uzywano PDA z Windows CE na poczatku a potem wroc i przepros

    Buhahaha, taki rozsierdzony troll, że nawet nie rozumie o czym do niego
    piszą.

    Napisał Ci, że słowa technofob użyłeś w znaczeniu o 180 stopni
    przeciwnym niż onon znaczy.

    Technofob - osoba nie lubiąca technologii.

    Ty zrównałeś Geeka z technofobem. Bravoooo.

    Tak jak WM właśnie sotczyłeś się na dno.

  • 36. Data: 2009-06-24 20:10:56
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > adrenaliny troche

    > Slusznie lepszy Moneky Dance ballmer wyjaca morda

    Ani Ballmera, ani Dżobsa opinie mnie nie interesują, bo kupuję telefon
    ze względu na określone funkcjonalności jakie mi daje, a nie dlatego, że
    ktoś mówi, że wymyślił coś nowego mimo że to istnieje od lat.

    Mówi że Smartphone a nie ma pakietu office, mówi że nawigację ma, ale
    zapomniał dodać że map nie ma.

    Mówi że super narzędzie do porozumiewania się, ale trzeba maila pisać
    żeby komuś głupi obrazek wysłać, mimo że adresat nawet maila nie ma.

  • 37. Data: 2009-06-25 05:29:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Ani Ballmera, ani Dżobsa opinie mnie nie interesują, bo kupuję telefon
    > ze względu na określone funkcjonalności jakie mi daje, a nie dlatego, że
    > ktoś mówi, że wymyślił coś nowego mimo że to istnieje od lat.

    Zanim zacznie sie pieprzyc warto jednak posluchac prezentacji iphona
    jest na youtubie i pokaz mi fragment w ktorym Jobs mowi cokolwiek o
    wynalezieniu czegos co istnialo. Jakies obsesje ?

    > Mówi że Smartphone a nie ma pakietu office, mówi że nawigację ma, ale
    > zapomniał dodać że map nie ma.

    Nie boj bidy twoj WM nie nadaje sie do internetu.
    Pozatym gdzie jest mowa o smartphonie na stronie Apple ?
    Pakietu biurowego nie ma ? A quickoffice to rozumiem "wrozki zjadly" ?

    > Mówi że super narzędzie do porozumiewania się, ale trzeba maila pisać
    > żeby komuś głupi obrazek wysłać, mimo że adresat nawet maila nie ma.

    No niektorzy uzywaja ulomnej technologii MMS podczas gdy swiat lepszych
    maili. No ale skoro glupcy z europy chca MMS to je dostali .... to zle ?

  • 38. Data: 2009-06-25 05:31:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Napisał Ci, że słowa technofob użyłeś w znaczeniu o 180 stopni
    > przeciwnym niż onon znaczy.
    > Technofob - osoba nie lubiąca technologii.

    Phii to juz nie mozna sie przejezyczyc, wytrzyj piane z pyska.
    Potrzebna bedzie na pogrzeb WM

  • 39. Data: 2009-06-25 05:32:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Nerdów i geeków, czyli technofobów? :>

    Marudzisz jak stara panna przeciez wiadomo ze to pomylka.
    Ale spoko zajrzyjcie do Gemiusa jak tam wasze WM internetowe sa.

    Buhahahha 1% udzial w rynku HTC masakra

  • 40. Data: 2009-06-25 08:24:13
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No niektorzy uzywaja ulomnej technologii MMS podczas gdy swiat lepszych
    > maili. No ale skoro glupcy z europy chca MMS to je dostali .... to zle ?

    Niektórzy natomiast są na tyle ułomni, że nie rozumieją, że nie każdy
    potrzebuje mieć konto email.