  • 1. Data: 2009-06-18 19:07:03
    Temat: Przesiadka z Symbiana ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam

    Mam zamiar zmienic telefon, obecnie posiadam N95 8gb. Widze, ze wszyscy
    (prawie) wieszaja psy na iphone, wiec ostroznie sie zapytam. Chodzi mi, czy
    te funkcjonalnosci ktore mam w N-ce (a nie sa to jakies mega wymagania, ot
    proste ustawienia) znajde na wyzszym poziomie w iphone, czy cos z WM.
    Interesuje mnie tez, czy ponizsze rzeczy znajde w "golym" telefonie z WM czy
    tez iphonie, czy musze szukac odpowiednich aplikacji.

    1. automatyczna zmiana profilu np. pn-pt od godz. 7.30 do 17.00 potem powrot
    do pierwotnego profilu
    2. reminder przypominajacy o nieodebranych polaczeniach i sms
    3. scheduler sms
    4. przegladarka do netu - wymagania - obsluga np. ipko do przelewow
    5. wifi
    6. dobry player mp3
    7. rozbudowany kalendarz
    8. alarm - np. w pn o 7.30, wt-czw. na 8, pt na 9, sob niedz off
    9. filtr polaczen - cos jak black baller na symbianie
    10. automatyczne nagrywanie rozmow (aplikacja dzialajaca w tle), cos jak
    total recall w n-ce
    11. vibrate call - wibracje do momentu odebrania polaczenia przez odbiorce -
    moze glupi bajer, ale mi sie przydaje
    12. player divx, a rmvb nawet nie marze
    13. znosny aparat, n-ka ma 5 mpx i robi naprawde dobre zdjecia

    Chyba tyle. Prosilbym o opinie te osoby, ktore uzytkuja iphone/telefon z wm
    o ich opinie. Nie mam zamiaru wywolywac flame'a i wyciagac wnioski typu "htc
    jest lepszy/gorszy od iphone" tylko przeanalizowac przesiadke z symbiana.
    Ogolnie moze tak wyjsc, ze wcale nie warto...? Przyznam, ze kusi mnie
    iphone - ale pominmy to ;)

    Dziekuje.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 2. Data: 2009-06-18 19:24:10
    Temat: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    ra9om1ak pisze:
> [...]
    > typu "htc jest lepszy/gorszy od iphone" tylko przeanalizowac przesiadke
    > z symbiana. Ogolnie moze tak wyjsc, ze wcale nie warto...? Przyznam, ze

    Żaden, ale to żaden telefon nie będzie posiadał tych funkcji out of the
    box.

    Na WM będziesz miał duży wybór płatnych i bezpłatnych aplikacji.

    Do punktu 1, 2 , 9, 11 będzie np. Inesoft Phone.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 3. Data: 2009-06-18 19:44:34
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 21:07:03 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > 10. automatyczne nagrywanie rozmow (aplikacja dzialajaca w tle), cos jak
    > total recall w n-ce

    Swoją drogą czy jest coś takiego do WM? To, co kiedyś zainstalowałem głos
    rozmówcy rejestrowało mikrofonem z głośnika, więc rozmówca był praktycznie
    niesłyszalny. WM6.1

    Wasze zdrowie!
    Tony

  • 4. Data: 2009-06-18 19:47:24
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Tony pisze:

> [...]
    > rozmówcy rejestrowało mikrofonem z głośnika, więc rozmówca był praktycznie

    Dokładnie, nie da się nagrywać rozmów na WMie, w każdym razie nie
    słyszałem o aplikacji, która by potrafiła to robić.

  • 5. Data: 2009-06-18 20:37:22
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    Szadzik pisze:

    > Dokładnie, nie da się nagrywać rozmów na WMie, w każdym razie nie
    > słyszałem o aplikacji, która by potrafiła to robić.

    Resco Audio Recorder potrafi.

    --
    Michał Gwóźdź
    S2200+|1GB|250GB+80GB|A7N8X-X|Radeon9600pro|MC-400|I

  • 6. Data: 2009-06-18 20:39:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-06-2009 o 21:07:03 ra9om1ak <r...@g...pl.wytnij.to>
    napisał(a):

    > Przyznam, ze kusi mnie iphone - ale pominmy to ;)

    Ty, uważaj, bo przez jedne jabłko to już jest przes....e

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-06-18 20:51:24
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Szadzik pisze:

    > Dokładnie, nie da się nagrywać rozmów na WMie, w każdym razie nie
    > słyszałem o aplikacji, która by potrafiła to robić.

    proszę bardzo:
    pmrecorder - bezpłatna, ale format zapisu dzwieku jest "Swój"
    Vito audio notes. płatna. nagrywa do mp3.

    co do reszty... punkt 11 mnie ciekawi, nie bardzo wiem jak to ma
    działać. Kiedyś miałem w S55 wibracje w momencie odebrania połączenia.
    Fajne, ale takiego programu na WM nie znalazłem.
    Pomyśl co Ci jest najbardziej potrzebne w telefonie. Sam WM - daj
    możliwość instalacji oprogramowania. Hardware - do wyboru do koloru. jak
    chcesz mieć 5 dni bez ładowania - zapomij o dużym ekranie. jak chcesz
    mieć aparat 8 mpix - chyba nie bedzie klawiatury hardwarowej.
    posprawdzaj sam.

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-06-18 21:24:56
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    ToMasz wrote:

    > co do reszty... punkt 11 mnie ciekawi, nie bardzo wiem jak to ma
    > działać. Kiedyś miałem w S55 wibracje w momencie odebrania połączenia.
    > Fajne, ale takiego programu na WM nie znalazłem.

    Banalne, wybierasz numer i tel. wibruje do momentu az ktos "podniesie
    sluchawke". Jak mowilem, moze zbedny bajer - ale mi sie przydaje.

    szukam czegos co spelni te pkt, ale widac za duze wymagania dalem ;/ czyzby
    stara n-ka i symbian sie sprawdzil ?

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 9. Data: 2009-06-18 21:29:57
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Piotr M wrote:

    > Ty, uważaj, bo przez jedne jabłko to już jest przes....e

    A historia lubi sie powtarzac ? ;] Chyba jednak podejme ryzyko. To znaczy
    moze do pewnego stopnia - nie pozbede sie N-ki jak widze, ale wezme iphone
    na 2 tel. HTC i inne klony jakos mi nie podchodza - ceglaste to i jakos mam
    przeczucie - obym sie mylil - ze ten wm zamula sie po paru mies. uzytkowania

    poza tym skoro nie ma elementarnych dla mnie rzeczy, to wole iphone za duzy
    ekran i wygodne sterowanie - smieszne ale prawdziwe

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 10. Data: 2009-06-18 23:05:53
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    ra9om1ak pisze:

> [...]
    >
    > szukam czegos co spelni te pkt, ale widac za duze wymagania dalem ;/
    > czyzby stara n-ka i symbian sie sprawdzil ?

    A nie lepiej żeby zawibrował kiedy ktoś odbierze?