  • 11. Data: 2009-06-19 06:13:51
    Temat: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Szadzik pisze:

    > A nie lepiej żeby zawibrował kiedy ktoś odbierze?

    lepiej! ale jedynym programem który znam, a takei coś ma robić jest
    vibrate on call, niestety program w wiekszości telefonów nie działa.
    ToMasz

  • 12. Data: 2009-06-19 06:18:00
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ra9om1ak pisze:

    > A historia lubi sie powtarzac ? ;] Chyba jednak podejme ryzyko. To
    > znaczy moze do pewnego stopnia - nie pozbede sie N-ki jak widze, ale
    > wezme iphone na 2 tel. HTC i inne klony jakos mi nie podchodza -
    > ceglaste to i jakos mam przeczucie - obym sie mylil - ze ten wm zamula
    > sie po paru mies. uzytkowania
    >
    > poza tym skoro nie ma elementarnych dla mnie rzeczy, to wole iphone za
    > duzy ekran i wygodne sterowanie - smieszne ale prawdziwe

    chmmm. dziwne co piszesz. JAk narazie odpowiedziało Ci kilku ludzi, i z
    cech które wypisałeś brakuje vibracji przed rozmową. Pozatym wszystko
    jest. sądze ze w iPhonie nie bedzie połowy z tego co potrzebujesz, zaden
    iPhonowiec nie odpowiedział, a Ty piszesz ze wzwiazku z powyższym
    wybierasz iPhona.

    Oki. Kiedyś napisałęm ze iPnone odbierze wiecej klientów nokki, niż
    jakiej kolwiek innej firmie. Pisząc to miałem namyśli jednak
    uzytkowników zupełnie innych modelów nokia..

    ToMasz

  • 13. Data: 2009-06-19 07:03:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Oki. Kiedyś napisałęm ze iPnone odbierze wiecej klientów nokki, niż
    > jakiej kolwiek innej firmie. Pisząc to miałem namyśli jednak
    > uzytkowników zupełnie innych modelów nokia..

    Tomciu oj nie bedzie premii od Billa nie bedzie... slabo sie starasz.
    Po co wybierac przestarzaly powolny i dziadowski system jak WM ?

  • 14. Data: 2009-06-19 07:09:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Szadzik wrote:

    > A nie lepiej żeby zawibrował kiedy ktoś odbierze?

    To pewnie zależy od tego w jakim celu ma wibrować ;-)

    Piotrek

  • 15. Data: 2009-06-19 08:46:26
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    Hej,

    Jako user iPhone spróbuję pomóc ;)

    ra9om1ak pisze:

    > 1. automatyczna zmiana profilu np. pn-pt od godz. 7.30 do 17.00 potem
    > powrot do pierwotnego profilu

    Niestety, nie ma możliwości.

    > 2. reminder przypominajacy o nieodebranych polaczeniach i sms

    Na SMSy jest reminder, na połączenia nie choć może jest jakaś aplikacja.

    > 3. scheduler sms

    Poprzez aplikację TextMinder SMS (na przykład)

    > 4. przegladarka do netu - wymagania - obsluga np. ipko do przelewow

    Safari 4 (w iPhone OS 3.0), bez flasha :(((, ale przechodzi
    acid3.acidtests.org na 98/100 :)
    Działają wszystkie strony bez problemu i bardzo szybko.

    > 5. wifi

    Jest, znakomite o bardzo dużej czułości + multum aplikacji do
    wyszukiwania i badania sieci. Łapie zasięg tam, gdzie czasami laptop nie
    łapie :)

    > 6. dobry player mp3

    Bardzo dobry player. Oczywiście, na innych słuchawkach niż firmowe. Do
    tego organizacja muzy w playerze i iTunes (można nie lubić, wiem, mi
    pasuje warunkowo ;) ). Co do jakości dźwięku to jest zaskakująco dobra,
    na słuchawkach typu Sony EXR71 czy JBL Reference 200 jest po prostu
    mistrzowska - bardzo ładne, analityczne brzmienie, bez kolorowania jakąś
    elektroniką. Głęboki bas, fajne wysokie, wszystko bez przesterów. Daje radę.

    > 7. rozbudowany kalendarz

    Teraz, od iPhone OS 3 jest znacznie poprawione, rozbudowane funkcje,
    rozbudowane możliwości synchronizacji (np. z Google Calendar, Outlookiem
    itp.)

    > 8. alarm - np. w pn o 7.30, wt-czw. na 8, pt na 9, sob niedz off

    Bez problemu.

    > 9. filtr polaczen - cos jak black baller na symbianie

    Nie widzę w aplikacjach, nie ma na szybko możliwości.

    > 10. automatyczne nagrywanie rozmow (aplikacja dzialajaca w tle), cos jak
    > total recall w n-ce

    Też raczej póki co się nie da, choć nie wykluczam pojawienia się takiej
    aplikacji (problem z pracą w tle aplikacji).

    > 11. vibrate call - wibracje do momentu odebrania polaczenia przez
    > odbiorce - moze glupi bajer, ale mi sie przydaje

    Ciężko wyczuć, na szybko nic w aplikacjach nie widzę, ale to trzeba
    szukać...

    > 12. player divx, a rmvb nawet nie marze

    Da się każdy film odtworzyć po "przemieleniu" przez iTunes.
    Niestety, poddane zostaną transkodowaniu, choć jakość jest wyjątkowo
    znakomita i na wyświetlaczu iPhona świetnie się filmy ogląda.

    > 13. znosny aparat, n-ka ma 5 mpx i robi naprawde dobre zdjecia

    Może być, w dobrym świetle robi świetne zdjęcia, w słabym - bez sensu.
    Na pewno lepiej o rząd wielkości niż moja N6110 Navigator.

    Ogólnie z iPhonem jest tak, że ma bazę aplikacji ale ma też mocne
    ograniczenia (choć dużo zostało poprawione w iPhone OS 3.0) Aplikacje są
    różne przeróżniaste, tyle, że znaczna część ciekawych (i niestety -
    gównianych też) jest płatna.

    Dalej niejasna jest sprawa pracy aplikacji w tle, niby nie mogą pracować
    w tle żadne aplikacje, ale podobno jest jakiś mechanizm podobny (choć
    nie wiem jakby to miało działać).

    Dodatkowo mega zaleta - praca na baterii. Bez porównania z N6110 Navi.
    iPhona używam, dzwonię, słucham muzy, pogram trochę, latam po necie po
    wifi i działa i działa i działa..... dwa-trzy dni spokojnie normalnej
    pracy, z dużą ilością rozmów, wyłączonym 3G, wyłączonym Bluetooth. Aż
    dziwię się, że to tak działa dobrze.

    To tak na szybko, jak by co, pytaj, postaram się pomóc ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-06-19 10:08:33
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    ToMasz pisze:

    > lepiej! ale jedynym programem który znam, a takei coś ma robić jest
    > vibrate on call, niestety program w wiekszości telefonów nie działa.
    > ToMasz

    W Inesoft działa bezproblemowo. Testowane na kilku telefonach.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 17. Data: 2009-06-19 10:09:34
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Piotrek pisze:

    > To pewnie zależy od tego w jakim celu ma wibrować ;-)
    >
    > Piotrek

    A to fakt ;)

  • 18. Data: 2009-06-19 16:43:48
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tomciu oj nie bedzie premii od Billa nie bedzie... slabo sie starasz.
    > Po co wybierac przestarzaly powolny i dziadowski system jak WM ?
    popatrz na odpowiedź T.Głowackiego. w zawodach jakie wymyślił twórca
    wątku, lepiej wypada przestarzały WM. Nie dlatego ze jest przestarzały,
    tylko daje wieksze możliwości.
    do Jana. JA sie na WM słabo znam. jak znasz sie lepiej, to napisz,
    konkretnie, na temat. Sądze ze Ty jako Dyżurny zachwalacz iPhonów nie
    odpisałeś na temat, bo Waldek i paru innych kolegów nie zostawili by na
    tobie suchej nitki. Więc ja mam osobistą prośbę. jak niemasz nic mądrego
    do napisania, to poprostu niepisz.
    ToMasz

  • 19. Data: 2009-06-19 18:42:49
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    ToMasz pisze:

    > popatrz na odpowiedź T.Głowackiego. w zawodach jakie wymyślił twórca
    > wątku, lepiej wypada przestarzały WM. Nie dlatego ze jest przestarzały,
    > tylko daje wieksze możliwości.

    To trochę nie tak :) Ja też miałem doświadczenia z WM i po prostu mimo
    znakomitej softwarowej funkcjonalności (no nie wiem, bimbru nie
    wypędzi?) to jednak mimo wszystko na platformach które testowałem, WM
    sprawdzało się słabo - po prostu niestabilnie, mało przewidywalnie,
    czasami coś za szybko poklikasz, poodpalasz parę aplikacji i już ci wisi
    telefon. To nawet nie do końca działało tak, że "dzwonisz, wysyłasz
    smsy" i już, bo i z tym bywały dziwnej natury problemy (głównie zwisy,
    albo połączenia "jednostronne" ja słyszę, ktoś nie słyszy). Trochę mi to
    przypominało zabawę z Win95-98 swojego czasu. A ja jednak potrzebowałem
    telefonu, który jaj nie robi. Tak dla porównania, iPhone'a właściwie
    nigdy nie musiałem wyłączać czy resetować, stąd mam problemy z
    zapamiętaniem pinu ;) to samo N6110 na Symbianie, stabilność i
    przewidywalność zachowania telefonu (a co za tym idzie - useroodporność)
    ogromna.

    Są ludzie co sobie WM chwalą, no widać może mniej mieszają albo co...

    Pozdr,
    Tomek

  • 20. Data: 2009-06-19 20:07:44
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Tomek Głowacki pisze:

> [...]
    > sprawdzało się słabo - po prostu niestabilnie, mało przewidywalnie,
    > czasami coś za szybko poklikasz, poodpalasz parę aplikacji i już ci wisi
    tu sie w 100% zgadzam, da sie go z premedytacja zaklikać na śmierć.(na
    reste powinno być :)

    > To nawet nie do końca działało tak, że "dzwonisz, wysyłasz
    > smsy" i już, bo i z tym bywały dziwnej natury problemy (głównie zwisy,
    > albo połączenia "jednostronne" ja słyszę, ktoś nie słyszy)
    tak mi sie nie zdarza, i znanym mi osobom. Czasami to moze być wina
    sieci, ale jeśli jest to zjawisko powtarzalne to trzeba drążyć, i
    rozwiazac. nawet jak rozwiazaniem będzie rozwalenie telefonu o sciane.
    (to z czasów przed allegrowych)

    > Trochę mi to
    > przypominało zabawę z Win95-98 swojego czasu.
    mnie sie dzisiaj tak udało tak felernie przerobić film, ze wprawdzie ja
    zmusiłem telefon do odtwarzania, ale on zmusił mnie do wykonania resetu.
    ODrazu odpowiem na kpiny Janusza. to był mój błąd, poprawiłem kodowanie,
    film działa telefon też.
> [...]
    > zapamiętaniem pinu ;) to samo N6110 na Symbianie, stabilność i
    > przewidywalność zachowania telefonu (a co za tym idzie - useroodporność)
    i chwała im zato. Wstydem byłoby równać w dół do WM/windows ze
    stabilnoscią. Co nie znaczy ze telefony z WM nie potrafia być stabilne.
    Moja zona ma Phropeta z WM, i też niezna pinu, bo nie był resetowany od
    zeszłego roku.
    Tyle ze mnie czasami korci coś namieszac i potem mam za swoje.
    > Są ludzie co sobie WM chwalą, no widać może mniej mieszają albo co...
    dokładnie!
    ToMasz