  • 31. Data: 2010-05-26 20:27:30
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 May 2010 11:54:45 +0000 (UTC), " nemo"
    <n...@g...pl> wrote:

    >Co tym sądzicie?

    Nic. Od dwóch lat pokazujecie ten sam wykres. Zero inwencji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2010-05-26 20:49:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:htjmr1$rtm$1@news.onet.pl>:

    > Ale za to liczba wypadkow w nocy znacznie wzrosla, ciekawe czemu

    Ciekawe czemu kłamiesz

    Ogółem 2006-2009 2680
    w dzień 2006-2009 1461

    Z tego na wprost wynika, że w porach dnia, gdy i tak światła trza było mieć
    światła włączone wypadków było o ponad 1200 mniej.
    W samych "warunkach nocnych": 2006-2009 828

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2010-05-26 20:55:17
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > I tłumaczenie specjalnie dla osób o bardzo małym rozumku: żarówki
    > halogenowe są cholernie gorące - gdyby za dnia było w Polsce tak gorąco,
    > jak rozgrzewają się ich oprawki, to odbłyśniki byłyby ostatnim twoim
    > problemem... I na pewno przeżyłyby ciebie ;->

    Tumanku - dotknij sobie dachu swojego wieśwagena w lipcowe popołudnie.

  • 34. Data: 2010-05-26 20:57:18
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > A gdzie to oglądasz?
    >
    > Bo ja widzę takie dane:
    > Wypadki Zabici Ranni
    > 2006 46876 5243 59123
    > 2009 44196 4572 56046
    >
    > w tym w ciągu dnia:
    > 2006 31298 2566 40103
    > 2009 29837 2318 38331

    A może jeszcze porównasz 2009 z 2000?
    Polecam porównanie dla przykładu 2004-2005, 2005-2006, a potem 2006 i 2007.

  • 35. Data: 2010-05-26 20:59:26
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na ?wiatłach
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    1. W 2007 nie pojawił żaden inny czynnik, który mógłby zakłócić trend
    malejący, chyba że taki znasz, to się pochwal.
    2. Z jakiej odległości widzisz samochód z włączonymi światłami, z której nie
    widzisz go bez świateł?

  • 36. Data: 2010-05-26 21:01:51
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > światła włączone wypadków było o ponad 1200 mniej.
    > W samych "warunkach nocnych": 2006-2009 828

    Na jakiego ch... porównujesz 2009 z 2006? To ja porównuję 2009 z 1930 - liczba
    wypadków Wzrosła stukrotnie. I co ty na to?

  • 37. Data: 2010-05-26 21:02:50
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Podaj przykład, synku.

  • 38. Data: 2010-05-26 21:15:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nemo w <news:htjque$rb$1@inews.gazeta.pl>:

    > A może jeszcze porównasz 2009 z 2000?

    Kreatywne cięcie cytatów jest twoim ulubionym sportem:
    <q nemo>
    Zaraz zaraz, czy rozmawiamy o tych samych danych? Ja ewidentnie widzę, że
    liczba wypadków spadała do 2006. Przy wzroście liczby samochodów.
    </q>

    A to nie są porównane na tym nieaktualizowanym o kolejne lata wykresiku na
    stronie, która podałeś?

    > Polecam porównanie dla przykładu 2004-2005, 2005-2006, a potem 2006 i 2007.

    Polecam zaktualizowanie wykresu o którym powyżej o rok 2009.

    Reasumując:
    zostałeś przyłapany na manipulacji i kłamstwie, zostało wykazane, że liczba
    wypadków spadała nie tylko do 2006 ale równiez w 2009, zostało wykazane, że
    ta liczba wypadków w 2009 była niższa o 2680 w porównaniu do 2006 -- ale ty
    wiesz swoje i nic cie nie przekona, że białe jest białe

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 39. Data: 2010-05-26 21:26:16
    Od: "nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To chyba normalne, że liczba wypadków spadała w 2008 i 2009, jeżeli spadała
    też w 2006 i 2005, co nie?

  • 40. Data: 2010-05-26 21:26:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nemo w <news:htjr6v$1nh$1@inews.gazeta.pl>:

    > Na jakiego ch... porównujesz 2009 z 2006?

    Na taki, że jest to kolejny rok po roku 2008, który był poprzedzony rokiem
    2007, który poprzedzał rok 2006...

    Gdybym przedstawił porównanie 2009 do 2008 to dopiero byłbyś w ciemnej d...

    A co mi tam, masz:

    W 2007 zanotowano wzrost o 5.7%
    W 2008 zanotowano wzrost o -1%
    W 2009 zanotowano wzrost o -9.9%

    Gdybyś się uczył matematyki, to może byś potrafił policzyć i wyciągnąć
    wnioski, a tak to możesz jedynie kwiczeć, tak jak to robisz obecnie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]