  • 21. Data: 2010-05-26 16:12:40
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A Talibowie w czarnych helikopterach zrobili desant w Klewkach.

    tylko nie w czarnych ;P

    Icek

  • 22. Data: 2010-05-26 16:18:40
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na ?wiatłach
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Liczba wypadków po wprowadzeniu obowi?zku ?wiateł po raz pierwszy od lat
    > przestała wzrastać. Tylko trzeba sięgn?ć do statytyk szczegółowych, a nie
    > globalnych.
    > Odrzucić wypadki w porze między paĽdziernikiem a marcem, keidy ?wiateł i
    tak
    > trzeba używać i tego nikt nie kwestionuje. I odrzucić wypadki w porze
    > nocnej. I zajać się tymi, co pozostały. I okazało sie, że po raz pierwszy
    > liczba wypadków nie wzrosła, a wzrastała o ok. 7% rocznie. Jest postęp?
    > Jest!

    ja niestety nie naleze to grupy popierajacej jazde na swiatlach 365 dni w
    roku.

    Statystyka jest zaklamana i za jej pomoca da sie udowodnic jedno i drugie. W
    mojej ocenie Ilosc czynnikow zewnetrznych (innych niz swiatla) jest tak
    duza, ze wzrost czy spadek moze byc pod wplywem innych czynnikow a nie
    swiatel.

    Jak sie ma ilosc samochodow do przejechanych kilometrow ? Moze bardziej
    wiarygodna bylaby statystyka ilosci spalonych litrow do ilosci wypadkow. Bo
    ze ktos ma zarejestrowane auto to malo.

    A ilu obcokrajowcow przyjechalo do nas? Moze akurat bylo ich mniej (mniejw
    ypadkow) albo wiecej (wiecej wypadkow) ?? A ilosc samochodow jest stala co
    juz zaklamuje statystyke.

    Nie mowie juz o cenie benzyny bo w pewnym okresie gdy cena przekracala 5
    zlotych to slyszalem, ze ludzie mniej sie poruszaja autem.

    Wzrost spalania jest natomiast oczywisty, bardzo wyrazny i konkretnie
    policzalny.

    Jak juz pisalem wczesniej wystarczylo dac nakaz jazdy na swiatlach 365 dniw
    roku _poza terenem_ zabudowanym. Swiecace swiatla znaczaco podnosza
    odleglosc z jakiej zobacze auto jadace z naprzeciwka. W terenie zabudowanym
    nie ma takich odleglosci i takich szybkosci jak poza.

    Icek

  • 23. Data: 2010-05-26 16:23:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nemo pisze:

    > No i co z tego? Rozumiem, że przepalone w dzień i nie wymienione żarówki nie
    > wpływają na większe zagrożenie w nocy? Albo wypalone odbłyśniki od świecenia w

    1. dlaczego nie wymieniasz przepalonych żarówek?
    2. przez ostatnich 10 lat przepaliła mi się tylko jedna żarówka - od
    podświetlenia tablicy rejestracyjnej... Może nie kupuj gówna lub sprawdź
    regulator napięcia, hmm?

    > korku w lipcu w temperaturze przekraczającej grupą tę, do jakiej zostały
    > zaprojektowane?

    ROTFL

    Jasne, bo producenci specjalnie projektują odbłyśniki tak, żeby się
    niszczyły przy temperaturze otoczenia o 5 stopniu bliższej...
    temperaturze halogenowej żarówki?

    I tłumaczenie specjalnie dla osób o bardzo małym rozumku: żarówki
    halogenowe są cholernie gorące - gdyby za dnia było w Polsce tak gorąco,
    jak rozgrzewają się ich oprawki, to odbłyśniki byłyby ostatnim twoim
    problemem... I na pewno przeżyłyby ciebie ;->

  • 24. Data: 2010-05-26 18:39:36
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 26 Maj, 13:54, " nemo" <n...@g...pl> wrote:
    > Co tym sądzicie? Ja uważam, że powinna tym zainteresować się prokuratura.
    >
    > http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html
    >
    > --

    Kolega z pracy miałe 2 tygodnie temu zdarzenie:

    1) Jechał rowerem z górki po drodze krajowej ok. 40 km/h.
    2) Wyprzedził go samochód A.
    3) Z przeciwka jechał inny samochód B który zaraz po przejeździe
    samochodu A skręcał w lewo.
    4) Kolega z impetem uderzył w prawe drzwi samochodu B. Trochę krwi,
    otarcie naskórka, ale nic poważnego.

    Samochody A i B podświetlone. Rower nie podświetlony i nie zauważony
    (zresztą kto by sie z nim liczył).

  • 25. Data: 2010-05-26 18:57:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 09:39:36 -0700 (PDT), Lew2 napisał(a):

> [...]
    > otarcie naskórka, ale nic poważnego.
    >
    > Samochody A i B podświetlone. Rower nie podświetlony i nie zauważony

    Jechał 40 km/h. Przecież rowerzysta jak jedzie to stoi! Zatem
    prawdopodobnie nie pasował kierowcy B do obrazka.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2010-05-26 19:11:41
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 26.5.2010, n...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > ??

    Bez jaj. [???]
    http://www.youtube.com/watch?v=bGcTsG6zxZs
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 27. Data: 2010-05-26 19:32:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nemo w <news:htj8lb$qr1$1@inews.gazeta.pl>:

    > Zaraz zaraz, czy rozmawiamy o tych samych danych? Ja ewidentnie widzę, że
    > liczba wypadków spadała do 2006. Przy wzroście liczby samochodów.

    A gdzie to oglądasz?

    Bo ja widzę takie dane:
    Wypadki Zabici Ranni
    2006 46876 5243 59123
    2009 44196 4572 56046

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 28. Data: 2010-05-26 19:44:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    > Zaraz zaraz, czy rozmawiamy o tych samych danych? Ja ewidentnie widzę, że
    > liczba wypadków spadała do 2006. Przy wzroście liczby samochodów.

    w tym w ciągu dnia:
    2006 31298 2566 40103
    2009 29837 2318 38331

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 29. Data: 2010-05-26 19:47:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od lat
    > przestała wzrastać. Tylko trzeba sięgnąć do statytyk

    potrafisz podac te szczegolowe dane ?

> [...]
    > pierwszy
    > liczba wypadków nie wzrosła, a wzrastała o ok. 7% rocznie. Jest

    Ale za to liczba wypadkow w nocy znacznie wzrosla, ciekawe czemu
    :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-05-26 20:13:41
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    nemo wrote:

    > Ale ty jesteś ograniczony, szkoda słów na takiego tłuka.

    Dziecko drogie. Niezależnie od tego czy popiera jazdę na światłach w
    dzień czy nie, to każdy pół-inteligentny człowiek zauważy, że ten tekst
    jest pełen bzdur, kłamstw i manipulacji że w ogóle szkoda się nim zajmować.

    I Ty coś mówisz o ograniczeniu??? ROTFL!

    \SK