  • Data: 2010-05-28 20:27:06
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Arek (G) pisze:
    > Sytuacja standardowa na polskich drogach. Wstań kiedyś od komputera i
    > nfs i przejedź się samochodem, przekonasz się.

    Drogi kolego. Prawo jazdy mam dłużej niż przeciętna wieku piszących na
    usenecie. Samochodów miałem do tej pory kilkanaście, kilometrów nie
    liczę. To co Pan opisał i zresztą ktoś zwrócił uwagę, jest patologią, a
    światłami próbuje ją Pan umocować.

    > Przykład trochę słaby, ale niech będzie. Jesteś w stanie wyeliminować z
    > życia wszelkich idiotów? Jesteś w stanie zmusić wszystkich do 100%
    > przestrzegania przepisów? Nawet komuniści nie żyli w takiej utpii jak Ty.

    A czy ja jestem policjantem ruchu drogowego? Niewydolność tej
    organizacji w egzekwowaniu przestrzegania PoRD jest tematem na osobny
    wątek.

    > Twoje osobiste odczucie, kompletnie niczym nie potwierdzone i będące w
    > opozycji do oficjalnych statystyk.

    Nie moje, tylko wielu ludzi interesujących się owym zagadnieniem,
    zbadane, opisane, udowodnione i które potwierdzają wszystkie możliwe
    liczby zdarzeń drogowych.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!