  • Data: 2010-05-28 21:07:25
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Skorzystaj ze swojej rady. JAki wpływ miał nakaz świoateł w kwienitu na
    > śmierć tych 502 osób w styczniu?

    Nie będę dyskutować w ten sposób. To nie ma sensu. Mogę podjąć rzeczową
    dyskusję dlaczego wzrosły liczby odpowiedzialne za bezpieczeństwo w
    2007, ale nie w rozkładaniu na wybiórcze ułamkowe przedziały czasowe.
    Rok, ruch drogowy i społeczeństwo to nie odczynnik w probówce, które do
    doświadczeń można powielić identycznie w dwóch identycznych probówkach.
    Jest to organizm zmienny, lata są nieco rózne. W jednym roku np w
    kwietniu może być więcej wypadków z rowerzystami a w drugim mniej bo
    ówczas była jeszcze zima. W innym miesiącach inaczej się to rozłoży. Rok
    to dopiero cykl powtarzający się. Tylko rocznie można cokolwiek dywagować.

    > Zeby udowodnić. Na razie nie udowodniłeś nic a nic.

    Naprawdę ciężko się dyskutuje na takim poziomie. Kilka tysięcy więcej
    wypadków, kilkuset więcej zabitych. Nie wystarczy?

    > możesz żądać :)

    I żądam. Nie tylko ja. Sęk cały w tym że demokratycznie wybrani
    przedstawiciele stojący u władzy mają takie rzeczy głęboko tam gdzie
    słońce nie dochodzi. Pewien wysoko postawiony urzędnik zdradził w 2008
    roku że jest cichy nakaz blokowania dzialań na ten temat bo akcyza z
    dodatkowo spalonego paliwa jest potrzebna do innych waznych celów
    społecznych.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!