  • Data: 2010-05-27 14:22:47
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 13:53, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Ciekawe/dziwne. Jak jeszcze miałem samochód to mimo jego stanu (kiepski
    > w porywach do opłakany) z awarii oświetlenia

    domyslam sie, ze wadliwe to tez zle ustawione swiatla...
    jezdzac wiejskimi drogami (zwlaszcza pn-pt) widuje sie non stop
    swiecacych po oczach...

    jakis wplyw na to jazda na swiatlach moze miec... zarowki psdaja
    znacznie czesciej -> zmienia sie samemu bez ustawiania (pewnie ponad
    ~90% ludzi tak robi) -> wychodzi dopiero podczas przegladu
    rocznego...

    Przy okazji szybsze zuzycie zarowek widac szczegolnie w przypadku
    porzadnych typu "firmowe +50" , wiec czesc ludzi zmienia na najtansze,
    co tez moze przelozyc sie na wieksza ilosc wypadkow po zmroku...

    Tak na prawde wyglada, ze roznica jest na tyle mala, ze nikt nie jest
    w stanie udowodnic zysku z jazdy na swiatlach, ani wykazac, ze nie ma
    to zadnego wplywu...
    Wiec nakaz powinno sie zlikwidowac ;)

    WS