  • Data: 2009-07-19 13:36:22
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Może trza po prostu użyć mocniejszych lamp? Wiem, wiem, drożej.

    Nie, obecnie wystarczy przejść na 400iso - w studio jak się zmieścimy w
    5ev nie ma różnicy. Zresztą ceny lamp poszły ostro w dół.

    > Wcale nie. Zapominasz chyba, że od pewnego czasu mamy FF w okolicach 20+
    > Mpx, a przy wielu zastosowaniach pro to wcale nie jest za mało.

    Ale różnica 15-20 już nie jest taka wielka jak ongiś 6-13

    > Zwłaszcza gdy w kadrze są ludzie :-> No i po co się męczyć, skoro są
    > możliwości technologiczne, aby zrobić odrazu za jednym zamachem?

    To jest właśnie ta wspomniana przeze mnie ilościowa mniejszość zleceń.
    Myślę konkretnie o zapotrzebowaniu takich zdjęć do wydruków
    wysokorozdzielczych, bo reporterce i 3Mpx wystarczą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl