    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Date: Sun, 19 Jul 2009 09:18:22 +0200
    Sender: j...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl

    greenman pisze:
    > Jaki problem - pozycz sobie te dwa sprzety, zrob kilka jpegow i pusc je na ekran
    > jeden po drugim, zobaczysz roznice jakosciowa obu matryc - niezaleznie od
    > megapikseli,
    > bo przeciez wyswietlisz ich zawsze tyle samo.

    Potencjał 400D nie został po prostu wykorzystany. Albo powiedziałbym
    raczej, że sony ze swym świetnym marketingiem podokręcał wszystkie
    parametry by default tak właśnie, żebyś stał przed telewizorem jak
    zahipnotyzowany. I za to mu brawo. Za 10 lat to będzie numer jeden.
    Tylko ja akurat dziękuję za tryb ''wszystko ładnie''.

    Natomiast przy oglądaniu hd nie ma siły, by rozróżnić zdjęcie z a900 i
    400D zwłaszcza z takim obiektywem, tylko trzeba szopa albo nawet
    pokręcenia suwaczkami w samym aparacie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl