  • Data: 2019-11-02 17:02:16
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2019 o 16:52, Maciek pisze:

    > Jak na razie Sokratesa zbiera ruch z Conrada i Wólczyńskiej w stronę
    > mostu, Gdańska, Łomianek i odwrotnie.

    Jak widać - średnio. Co widać na skrzyżowaniu z Wólczyńską i
    Kasprowicza. Ta ulica nigdy nie była planowana ani nigdy nie była drogą
    główną. Drogą zbiorczą jest Rejmonta i od północy Nocznickiego.

    > Pomysły mieszkańców, którzy w
    > budżecie partycypacyjnym zgłosili zdaje się jej przebudowę w drogę
    > niemal osiedlową są bardzo ciekawe. W kolejnym budżecie zgłoszę chyba
    > projekt likwidacji Conrada i puszczenie tam rzeki, bo zawsze chciałem
    > mieszkać z widokiem na rzekę :->

    Śmiało. Ja tam też byłem przeciw, dopóki nie zobaczyłem w tym wątku ile
    kretynów ziemia nosi. Niestety widać, że dla sporej części społeczeństwa
    dopóki im zasieków nie postawisz to będą zapierdalać i uważać, że mają
    rację.

    --
    Shrek