  • Data: 2019-11-03 16:49:48
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2019 o 16:26, J.F. pisze:

    > No, tak po prawdzie wchodzenie przed pojazd jadacy 100 ma cos z
    > wtargniecia i samobojstwa, nawet, jesli sie zaklada, ze jedzie
    > przepisowo 50.

    Ciekawa argumentacja - im szybciej zapiedala zapierdalacz tym mniej
    winien, bo pieszy bardziej wtargnął.

    > P.S. dwa filmiki z moto mi wyskoczyly
    > https://www.youtube.com/watch?v=_SG00x_gXoY
    > A gdyby to by pieszy ? :-P

    To dalej miałby czerwone światło - sprawa oczywista (tak wiem, ten jeden
    wyrok - on prawomocny jest i rzeczywiście kolesia uznano winnym?)

    > https://www.youtube.com/watch?v=27Xp3QZ2_7w
    >
    > Dobrze, ze zachowali bezpieczny odstep ...

    Ale co to ma do tematu? Wyjebał się na zakręcie i tyle (BTW ten zakręt
    ma swoją nazwę i motocykliści akurat nie są tam nadreprezentowani na
    barierkach).

    > Ale akurat to, ze ktos bedzie omijal drugim pasem, to jest tak czeste,
    > ze trzeba sie upewnic.

    Ale bez paranoi, że winny jest pieszy bo nie przewidział, że ktoś jedzie
    130@50. A może ty chcesz się założyć, kto zostanie uznany winnym?

    --
    Shrek