    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Przeciwdzialanie i usuwanie naprezen spawalniczych.
    Date: Wed, 16 Jun 2010 15:28:34 +0200

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f852968f-8c8c-4f0c-bc5e-

    > Nie. Męczy mnie jeśli ktoś siarkę, fosfor itp bez zająknięcia zalicza
    > do dodatków stopowych stali nierdzewnej, w szczególności jakiejś tam
    > 304ki z którą się aktualnie ćwiczy.

    Napisz jeszcze może kto to taki, bo póki co nikt tu nie pisał, które ze
    składników są stopowymi, a które nie.
    Tak więc póki co to są tylko Twoje wyssane z palucha konfabulacje.

    > Męczy mnie jak ktoś próbuje czegoś
    > dowieść zmieniając temat.

    To nie zmieniaj tematu. W czym masz problem ?
    Chałałbym przypomnieć Ci, że tematem tego wątku jest "Przeciwdzialanie i
    usuwanie naprezen spawalniczych".
    Jeżeli byłbyś łaskaw zauważyć, że to właśnie Ty piszesz kompletnie nie na
    temat, a do tego nie dyskutujesz lecz tylko i wyłącznie próbujesz wyśmiewać
    innych.

    > Męczy mnie jak ktoś kto ma do czynienia z
    > tanim austenitem próbuje dowieść że on jest nierdzewny wcale nie
    > dzięki zawartości chromu i niklu a zawartości tlenu i węgla.

    Jak widać lubisz przypisywać innym swoje konfabulacje oraz "odwracać kota
    ogonem".
    Nie rozumiesz na czym polega i co z sobą niesie wypalanie dodatków stopowych
    oraz niestopowych takich jak fosfor czy siarka, a których obecności nie
    można się całkowicie pozbyć, bo nie ma takiej możliwości.

    > To mnie
    > męczy. Założyłeś sobie bzdurne twierdzenie i na podstawie faktu że sam
    > siebie zdołałeś do niego przekonać budujesz nową teorię. Super!

    Nie kolego. To Ty masz niewielkie pojęcie na temat procesów spawania.
    Zacząłeś ośmieszać Kogutka z powodu własnych braków w tym temacie, a teraz
    próbujesz robić to ze mną. Kiedy przedstawiłem Ci, że stal nierdzewna nie
    zawiera tylko i wyłącznie chromu i niklu to zaczynasz teraz "odwracać kota
    ogonem" i przypisywać nam wymyślone przez Ciebie wypowiedzi.

    > Nie doczekałem się od ciebie odpowiedzi na podstawowe pytanie: jaki
    > miałby być mechanizm wypalania dodatków stopowych. Znajdź sobie
    > definicję dodatku stopowego, upewnij się że "wypalanie" rozumiesz
    > właściwie i postaraj się połączyć jedno z drugim.

    Wybacz, ale są to dość złożone procesy i kazdy ze składników zachowuje się
    inaczej powodując też powstawanie innych właściwości fizycznych np.
    wytrzymałość, kruchość, ziarnistość, rozdzaj struktur krystalicznych i faz
    stopów, porowatość, itp. nie mam ani czasu, ani ochoty, aby Cię teraz
    uświadamiać.
    Masz problemy ? Sięgnij po odpowiednią literaturę z metalurgii czy
    spawalnictwa.

    > Wziąłeś w obronę
    > grupowego trola, więc nie chowaj się teraz pod stół. Masz fory, bo cię
    > naprowadzam palcem.
    > Konrad

    Wybacz, ale póki co to właśnie on mi pomógł, a nie Ty i to właśnie Ty
    zachowujesz się tutaj jak troll-filozofek wyśmiewający ludzi i nie mający
    nic do powiedzenia.