  • Data: 2010-06-17 08:41:17
    Temat: Re: Przeciwdzialanie i usuwanie naprezen spawalniczych.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja już od kilku postów Ci tłumaczę, że nie chodzi tu o zubażanie stali w
    > chrom i nikiel na skutek ich wypalania, które sam sobie wymyśliłeś,

    Jak widac zapomniales o co sie klocisz. Bronisz przegranej sprawy od
    samego poczatku, wiec teraz probujesz dowiesc ze to ja jej bronie :)
    To tamten powiedzial ze podczas spawania pierwiastki stopowe sie
    wypalają, ja to obśmialem, on dal przyklad tego wypalania bo widzial
    jak ktos tam cos tam czyms tam zespawal, po czym spoina skorodowala.
    Ja dobrze wiem czemu skorodowala, Ty też. Ale Ty zaczales bronic jego
    tezy o wypalaniu za niego, bo on wyslowic sie nie potrafi. Sam teraz
    przyznajesz ze skladniki stopowe sie nie wypalają szybciej od żelaza.
    Reszty nie komentuje bo od samego poczatku bijesz piane i opowiadasz o
    wszystkim tylko nie o tym o czym mowa. Czesc.
    Konrad