eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrzeciwagaRe: Przeciwaga
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Przeciwaga
    Date: Sun, 03 Nov 2013 21:55:26 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 43
    Message-ID: <l56d7i$u0s$1@news.dialog.net.pl>
    References: <527407cd$0$2290$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5167p$sur$1@mx1.internetia.pl>
    <52742541$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <l53dc0$1hr$1@mx1.internetia.pl> <l53o86$pb2$1@news.dialog.net.pl>
    <527578ce$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <l54093$ssn$1@news.dialog.net.pl>
    <52765b59$0$2166$65785112@news.neostrada.pl>
    <l56347$pf2$1@news.dialog.net.pl>
    <5276ab68$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-129-188.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1383512114 30748 78.8.129.188 (3 Nov 2013 20:55:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Nov 2013 20:55:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <5276ab68$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32682
    [ ukryj nagłówki ]

    > Te stuki występują na każdej osi. Jak występowały na X i obróciłem model
    > o 90* to pojaiły się na Y.
    > To samo z Z.

    No to Panie, o czym my dyskutujemy?
    Miałem wrażenie, że szukasz rozwiązania problemu w osi Z (przeciwwaga?),
    a tu się okazuje, że w każdej osi tak masz, czyli problem nie mechaniki,
    nie silnika, nie czopera... tylko międzymordzia pomiędzy czoperami a PC.

    > Sprawdzałem przed chwilą po raz xxx. Stuk to ostre hamowanie. Silniki w
    > osi X i Y są mocne to nie gubią kroków, ale wali. W osi Z jes słabszy i
    > gubi. Jeżeli ostre hamowanie to ten w osi Z raczej powinien przeskoczyć
    > z powodu bezwładności. A nie ślizgnąć się przy podnoszeniu.

    A więc jednak. Jesteś pewien, że przy podnoszeniu? Bo może właśnie przy
    takim stuknięciu przeskakuje trochę w dół? Może jest tak, że przeskakuje
    przy hamowaniu w dół razy ileś tam stuknięć, a później na koniec cyklu
    wygląda to jak by Z-ka była za nisko i wnioskujesz że nie wyjechała tak
    wysoko jak powinna?

    > Na zdjęciu zaznaczyłem na zielono gdzie nie stuka. A na czerwono gdzie
    > stuka. Strzałki to też kierunki pracy osi.

    Nieważne, nie powinno w ogóle stukać. W żadnej osi, zrób jak Bartek pisze.


    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: