  • Data: 2012-08-21 21:26:46
    Temat: Re: Prowadnica na rolkach
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-21 20:10, kogutek pisze:

    > Do tej pory bloki silników odlewane są w formach piaskowych. głowice i
    > kolektory też tak odlewają. Forma piaskowa z rdzeniem to się nazywa. Jeśli już
    > wyklepywali to nie na ramie. Na ramach to tamte samochody były.

    No o to mi chodzilo. Teraz za slowka bedziesz mnie lapal?

    > Od zawsze przy
    > produkcji samochodów do kształtowania blachy używano pras. Jedynie jakieś
    > pojedyncze egzemplarze mają ręcznie robione karoserie. Na kopytach się to
    > kształtuje, na prasach rolkowych. W Polsce robią w ten sposób samochody. kilka
    > sztuk rocznie. Gepard czy jakoś tak się nazywają.

    No i o tym wlasnie mowie. Da sie? Da sie. To cos jak pomysl z obrabiarka
    kolegi - wielkoseryjnej produkcji obrabiarek nie planuje, co nie
    oznacza, ze nie uda mu sie zrobic chociaz 1 egzemplarza.

    > Wszystko tak z grubsza wiesz
    > czy tylko to o czym pisałeś?

    Nie ma ludzi wiedzacych wszystko. Ja w odroznieniu od Ciebie
    przynajmniej staram sie pomoc pytajacemu w rozwiazaniu jego problemu, a
    nie wypisuje moralizatorskich tekstow o kupowaniu ksiazek w ksiegarni
    (nota bene bez zadnych konkretow).

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)