  • Data: 2012-08-22 03:59:35
    Temat: Re: Prowadnica na rolkach
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > ...i najwazniejsze - kupujac tu i tam "po czesci" czy nie wyjdzie ta
    > zabawa drozej, niz kupienie prostej obrabiarki :)

    Patrzylem na proste obrabiarki, czytalem opinie o nich i wniosek z tego
    jest taki, ze:
    - produkuje je ten sam Chinczyk, tylko w zaleznosci od zamawiajacego
    maluje na inny kolor i inaczej nazywa
    - Chinczyk potrafi zrobic dokladnie, ale czesciej udaje mu sie spieprzyc
    - przy moim szczesciu trafie pewnie na egzemplaz, ktory na dzien dobry
    trzeba bedzie rozkrecic, poprawic, wyregulowac o ile w ogole bedzie to
    wykonalne.
    Taka zabawe przechodzilem ze swoja frezareczka i doprowadzenie jej do
    stanu "zadowalajacego +" jest niewykonalne w warunkach domowych
    (stol/prowadnice trzeba by wyszlifowac czy wyfrezowac jeszcze raz, ale
    dokladnie).
    Nie mam miejsca, by kupic maszyne 2,5 tony, ktora nawet 30 letnia bedzie
    lepsza od taniego skosnookiego produktu.
    Czy zrobie cos lepszego, niz to co mozna kupic do np. 3 kzl? Nie wiem,
    ale Arke Noego zbudowali amatorzy, Tytanika profesjonalisci;-)

    > Patrzac na wypowiedzi kolegi Pawla wiem, ze ma wiedze niezbedna do
    > doszukania istotnych zagadnien.

    Dzieki za mile slowa:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa