  • Data: 2020-09-02 07:49:43
    Temat: Re: Prosty flyback
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    >> I czego tu się czepić?
    >
    > Ceny.

    Niewątpliwie, również uważam, że ostro przegięli. Ale od strony
    technicznej wygląda doskonale. Przy okazji innego zamówienia kupiłem
    jedną sztukę w celach zapoznawczych.

    Ja na to bardziej patrzę jak na namacalny dowód, że to się da zrobić.
    A skoro się da, to przyszłe kontrolery innych producentów też będą
    podobnie wyglądać, co mnie bardzo cieszy.

    Pozdrawiam, Piotr