  • Data: 2010-08-11 07:24:44
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c5fa931$0$5569$c...@n...astraweb.c
    om...

    > nic nie udowodniłeś, http://pl.wikipedia.org/wiki/Dowodzenie

    Ależ drogi Watsonie, udowodniłem. I ty też.

    Ja udowodniłem korzystając z tego, iż ogólne twierdzenie może być zawężone
    do szczególnego przypadku. Wskaż mi przykład człowieka, który wyszedł sam z
    siebie i posiada wiedzę, której jednocześnie nie posiada... - a zgodzę się
    że założenia jakie poczyniłem są błędne. Dalej jest już tylko reguła
    wnioskowania.

    Ty udowodniłeś nam wszystkim, że z logiką niezbyt u ciebie... ale nie
    przejmuj się, większość tak ma i jakoś z tym żyją.

    slawek