  • Data: 2010-08-09 06:50:33
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:
    > A w niektórych technikach były PRZYDATNE. Co nie zmienia faktu ze teraz
    > nie sa nauczane zgodnie z koncepcja (t|h)umanizacji społecznej. Ale to
    > mocno OT.

    Zastanawia mnie co humanizacja ma do tematu. Że tak przypomnę, że
    naukami humanistycznymi są różne odmiany matematyki. Inna rzecz, że ci,
    którzy zwą się dziś humanistami, nie potrafią nawet powiedzieć co to
    oznacza, myślą, że humanista, to ktoś, kto sobie z matematyką nie radzi...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl