  • Data: 2010-08-09 08:27:00
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 02:28, "slawek" <s...@h...pl> wrote:
    > Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup
    0g2000yqi.googlegroups.com...

    > To czemu komplikować? Skoro i prostsze, i lepsze, i co ciekawsze przerzuca
    > koszty "sprzętu" i odpowiedzialność za planowanie na klientów - to dlaczego
    > nie stosować? Bo na złość mamie uszy chcesz sobie odmrozić?
    Ale co komplikować? Już nie wiem o czym piszesz :) Na pewno nie o
    moim problemie, ja przewiduję coś bardziej przewidywalnego niż ilość
    klientów w piekarni :) To był tylko przykład z piekarnią. A dlaczego
    nie
    stosuje się prostszych rozwiązań? Nie mam pojęcia, może dlatego że
    ludzie wolą konkurować i walczyć ze sobą niż współpracować?

    > Bo musisz udowodnić, że najlepszym rozwiązaniem (lepszym niż
    > dostarczanie zamówionych towarów wprost do klienta) są supermarkety?
    > Nie "małe sklepiki", nie "duże sklepiki" - ale hipermarkety i to jeszcze
    > "jedynie słusznej sieci"? Normalnie ubaw.
    Nie znam się na tyle, nie wiem czy globalnie jest lepszy hipermarket
    czy
    wiele małych sklepów. Optymalny wydaje się hipermarket, zamówienia
    przez net i dostawy do domu. Ale nie wiem.

    > No widzisz, jakie proste. Dzięki przedpłatom nie potrzeba nawet PayPal'ów
    > itp., ponadto za te pieniądze można kupić surowce do wyrobu tej pizzy, a do
    > tego nie ma strachu że klient okaże się żartownisiem lub będzie
    > niewypłacalny.
    Ale klient ma obawę że firma nagle zniknie :)

    > Piszesz o "starych prawdach".
    Sławku raczej trochę żartuję.

    > Stara prawda jest taka, że tego rodzaju
    > zgadywanki, jakie chcesz robić, nie mają sensu. Pisze o tym gdzieś w
    > podręcznikach, ale przecież czytałeś? Mam nadzieję, że wiesz co to jest
    > chaos dynamiczny i czego jest on przejawem.
    Powtórzę ja mam do przewidzenia prostszą rzecz, jeśli pominąć takie
    sytuacje jak wojna czy pożar w firmie to "prognoza" daje dobry
    pogląd na sytuacje.