  • Data: 2009-11-29 21:29:03
    Temat: Re: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > A czemu nie możesz tego opublikować na grupie? Przecież nikt przytomny
    > nie potraktuje tego jako spam, ja na ten przykład chętnie bym się z taką
    > konkretną ofertą zapoznał. Bo bajek o żelaznym wilku naczytaliśmy się w
    > wątku sprzed kilku miesięcy o sprzęcie z Biedronki, a jak przyszło do
    > konkretów to się okazało, że owa mityczna "równoważna cena" jest o
    > kilkaset złotych wyższa. Czas może na konkrety?

    procek - Dual Core E6300 - 255zl
    plyta - Gigabyte P31-ES3G - 185zl
    ram - 2x2GB Goodram - 269zl
    dysk - Samsung 500GB - 205zl
    grafa - Palit 9600GT 512 DDR3 - 269zl
    nagrywarka DVD - Samsung - 110zl
    obudowa - Antec Three Hundred - 269zl
    zasilacz - Corsair 400W - 190zl
    OS - Vista Premium 32/64bit w zaleznosci od potrzeb - 315zl

    daje to razem 1798zl, mozna oczywiscie kupic tanszy zasilacz
    (glosniejszy za 150zl Fortron 400W, mozna obudowe duzo tansza ale akurat
    ta moim zdaniem jest wyjatkowo dobra i fajna z wygladu, mozna mniej ramu
    np. 2GB, mozna proc tanszy, bo po co zaraz 2,8GHz jak mozna z 2,0GHz
    podkrecic). Ogolnie jest troche manewrow jakie mozna zrobic, kazdemu
    wedle potrzeb. Do tego mozna dorwac za 450zl monitor Benq 22", cudo to
    nie bedzie, odwzorowanie kolorow pewnie denne ale zestaw o wiele lepszy
    i pewniejszy niz marketowy chociazby ze wzgledu na zasilacz i dobry
    przewiew w obudowie (sa 2 wiatraki 12cm).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek