  • Data: 2009-11-29 23:33:26
    Temat: Re: Prosba o ocene zestawu z marketu
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Browarczyk" napisał:

    > Najtanszy nie znaczy zly, uzywales kiedys podzespolow Palita, Goodram czy
    > Gigabyte?

    Owszem, Gigabyte to moja ulobiona marka płyt. Ale Ty proponujesz płytę z
    przedpotopowym chipsetem, a miał być skok jakościowy w stosunku do zestwu z
    merketu. Z pamięciami Goodram czy OCZ nie mam i nie chcę mieć nic do
    czynienienia, natomiast Palit (którego notabene używam) nieodmiennie plasuje
    się w czołówce kategorii najtańszych kart (co, jak zauważyłeś, wcale nie
    oznacza najgorszych). Więc jest spora szansa, że będzie również w tym
    "marketoputerze".

    > Racja, wyszlo 2067zl, mea culpa, widocznie nie doliczylem w kalkulatorze
    > SO. Obudowa tyle kosztuje, bo jest duza, dobrze wykonana (gruba blacha,
    > nie wpada w wibracje).

    Ale za 269 zł bez zasilacza? To mimo wszystko drogo.

    > Przewymiarowana karta? Czlowiek napisal, ze chce pograc,

    ...w - cytuję - "niezaawansowanej graficznie gierki".

    > ja zalozylem, ze koszt myszy+klawy jest pomijalny,

    Tak, tylko że tak sobie pomijając a to klawiaturę i mysz, a to system, a to
    monitor można udowodnić, że złoży się dwa razy taniej dwa razy lepszy
    komputer. Co właśnie bez powodzenia usiłujesz czynić.

    > ps. Dalsza dyskusja na ten temat chyba nie ma sensu, bo:
    > a) jestes pesyistycznie nastawiony

    Nie. Czekam na uczciwe porównanie. Ale jak widzę, podobnie jak w przypadku
    wątku o komputerze z Biedronki, się nie doczekam. Za to napuszonych
    stwierdzeń, które okazują się bez pokrycia - i owszem.

    > b) nie znasz sie na sprzecie

    Ależ oczywiście. Ty za to się znasz świetnie. Na tyle dobrze, że za cenę o
    700 zł wyższą (uwzględniając brakujące elementy) proponujesz zestaw o
    mizernej (o ile w ogóle) przewadze jakościowej. To ja już wolę "się nie
    znać". I nie pisać czegoś takiego: "dorwac za 450zl monitor Benq 22", cudo
    to nie bedzie, odwzorowanie kolorow pewnie denne ale zestaw o wiele lepszy".
    Żenada.

    JoteR