  • Data: 2014-12-02 14:02:30
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Raczej komputer desktop przeobraża się i z formy skrzynki z monitorem,
    > kablami, poprzez formę laptopa zmienia się w urządzenie bardziej
    > mobilne od laptopa: tablet/smartfon/zegarek.

    Przecież nie wszystek się przeobrazi w zegarki i inne smartwhatewery.
    Jajogłowym komputery zostaną na biurkach, będą na nich te swoje
    CAD-y czy inne wynalazki uprawiać. A chłopu się da co mu potrzeba,
    niech sobie za cholewę wsadzi.

    > Nie wiem kto miał takie sny :-)

    Wielu śniło, prawie wszyscy wierzyli. Koło roku osiemdziesiątego,
    gdy w domach pojawiły się ośmiobitowce, w każdej gazecie, nawet
    w "Przyjaciółce" i "Żołnierzu Wolności" drukowano w odcinkach
    kursy języka BASIC. Ludzie naprawdę byli przekonani, że oto Idzie
    Nowe i teraz każdy będzie musiał umieć napisać jakiś program.

    > Bo jakoś Twoje posty tak brzmią, hm... jakby je mój ojciec pisał ;-)
    > Nie żeby w tym było coś złego... w każdym razie zaspokoiłem ciekawość.
    > Dzięki.

    Niezmierniem rad z tego zaspokojenia. I też mi się zdaje, że niczego złego
    nie piszę.

    Jarek

    --
    Mów mi wuju!