  • Data: 2014-12-02 14:05:29
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JDX pisze:

    > Czyli np. dla księgowej czy sekretarki kupuje się teraz laptoki aby
    > katowały się gównianą klawiaturą, gównianym touchpadem i gównianym
    > ekranem? :-D A może już tablety zagościły w tych zastosowaniach? :-D

    Księgowe same se kupują te laptopy. Przy księgowości objazdowej to nawet
    nie takie głupie. Co więcej, nawet architekt, który CADzi na laptopie, nie
    jest dziś rzadkością. Idźmy dalej -- w hurtowni, gdzie zdarza mi się kupić
    jakąś część potrzebną mechanikowi do naprawy samochodu, mieli kiedyś pecety
    z UPS-ami. Jak byłem tam ostatnio, to już zamienili na laptopy.

    Od tego zaczęła się ta rozmowa -- zakwestionowałem tezę, że laptop, to jest
    inaczej "mobilny komputer". To tak jak "składane krzesełko turystyczne" --
    niby przeznaczone by złożyć na nim kibić gdzieś przed namiotem na campingu,
    ale spotkać je można stacjonarnie na przykład w pokoju studenta.

    > No nie wiem, ja tam wolę mejle czytać na blaszaku z dwoma 24" monitorami
    > niż na laptoku z 15.4" ekranem. I przerażenie mnie ogarnia, gdy muszę
    > sprawdzić pocztę za pomocą smartfona z 5" ekranikiem. :-D

    Ja na szczęście raczej nie muszę, ale też mnie to trochę przeraża. My
    mamy taką fanaberyę, że lubimy mieć wygodnie. Inni w swoich dziwactwach
    idą jeszcze dalej -- na przykład łażą po domu z laptopem, zamiast trzymać
    go w jednym miejscu, tak jak pozostali.

    Jarek

    --
    Różan by uciszył