  • Data: 2014-12-02 15:38:06
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > ATSD ile watów zamierzasz wydzielać na tych MOSFETach w DPACK?

    OK, napisałem o D2PACK z prostownika synchronicznego.
    Te w DPACK po prawej stronie były na końcu, więc
    w najgorszym przypadku one maja zabezpieczenie na 12A,
    czyli 10A nie należy przekraczać, a transformator jest
    liczony na 40A, co w praktyce daje 4 w pełni obciążone
    kanały. 4x3,5=14 watów. W praktyce mniej, bo typowe
    lampki biorą mniej niż 120W, nawet zasilane grupowo
    (u mnie max. grupa ma 3x35W=105W) i mądrzej jest je
    podzielić na osobne kanały, skoro mam ich aż 16.

    Płytkę testowałem opornikiem 20W i radziła sobie dobrze, po
    zainstalowaniu i typowym obciążeniu jest przyjemnie lekko ciepła.

    Pozdrawiam, Piotr