  • Data: 2014-12-02 20:32:33
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-12-14 18:57, Piotr Dmochowski pisze:

    > Dzisiaj każdy szanujący się użytkownik AutoCADa czy innego większego
    > programu bierze kartę z dedykowanymi sterownikami. Przyrost szybkości
    > działania jest o rząd wielkości. Jak się ma pliki po 300MB z niezliczoną
    > ilością warstw i detali, to na takiej wypasionej karcie daje się to
    > obrabiać prawie płynnie, na zwykłej karcie można pójść zrobić herbatę
    > nim wszystko się wczyta.
    > Druga kwestia to matryce - w laptopach pchają najgorsze badziewie jakie
    > jest, żeby mieć coś lepszego to trzeba kupić jakiś wypasiony model
> [...]
    Boże,
    Dzięki Ci, że ja nie projektuję stacji kosmicznej, centrum handlowego,
    elektrowni atomowej albo prezentacji o podniesieniu wyników kwartalnych
    sprzedaży.
    Czuję się co prawda ciężko niedoceniony, ale mam to w dupie...:-).
    Prawdę mówiąc bliski jest dzień kiedy wezmę definitywny rozbrat z
    elektroniką i informatyką.Naprawdę można bez tego żyć. I to całkiem
    nieźle...:-).
    Mam za to kota i stertę notebooków, które kiedyś były wypasione,
    szalenie niezbędne,. Sukcesywnie , z żalem serca ogromnym, wspominając
    niegdysiejsze przewagi i wzwody, wyrzucam jak tylko podjedzie gminny
    zbiór odpadów segregowanych. Ot tak, żeby czasem , nie daj Boże,nie
    naruszyć jakiego przepisu prawa.
    jak wiadomu przepisy prawa są nawet ważniejsze niż matryca w notebooku.
    No to bulba.
    Idę pogładzić kota, bo się domaga.
    Człowiek to jednak ma obowiązki...