  • Data: 2014-12-22 14:28:34
    Temat: Re: Projektant obudowy metalowe.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    @Konrad
    Nawet nie chce mi się tego sprawdzać.
    Kolega z pokoju obok na targach we Francji spotkał chińczyka.
    Jak chińczyka było stać na to by dotarł do Europy
    to musi być jakaś porządna firma - pomyślał kolega.

    Zostało zamówione 5000 pigtaili
    = metr przewodu światłowodowego + złączka.

    A ja że jestem nowy w firmie więc dostałem polecenie sprawdzenie
    jakości.

    50% słownie pięćdziesiąt procent było do wyrzucenia.
    Firma oczywiście się nie odzywa od tamtej pory-zapłacone z góry.

    @ Kogutek
    Dacia auto i Mercedes też auto a jednak się czymś różnią.
    Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach.

    @Robert
    Teletechnika pudełka jakie używa twój dostawca interenetu.
    Też myślałem że wpisze w google i wyskoczy mi setka.
    A tu dupa.
    Każdy zrobi tylko dokumentacje techniczną trzeba.
    A skąd ja mam mieć papiery?