  • Data: 2014-11-08 10:43:44
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-07 09:08, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Tylko że takie
    > porównanie to o kant potłuc jeśli nie uwzględni się tego że autobusy
    > nie jeżdżą co kilkanaście sekund. Na co Ty na moją uwagę wcinasz się z
    > Mostem Poniatowskiego. I dziwisz się że ja o skrajnym przypadku nei mam
    > zamiaru gadać bo to jest ewenement.

    Jasne - często kursująca KM i korki w mieście to ewenement?

    > A np. globalnie dla Trasy Siekierkowskiej bo tam się często
    > przemieszczam.

    No i? Autobusy ci drogę tam blokują? Jakoś wybitnie większą powierzchnie
    zajmują niż na Poniatowskim?

    > Liczyłem. I wyszło że wygodniej szybciej, wygodniej i bezpieczniej by
    > się zjeżdżało na Wisłostradę czy Wał Miedzeszyński gdyby nie trzeba
    > bł<-o tego robić w ostatnim momencie. Teraz wymusza go całodobowy buspas
    > po którym poza godzinami szczytu w dni robocze głównie hula wiatr.

    Akurat g-prawda. Masz problem ze zmiana pasa na jak sam napisałeś pusty?
    Za to wjazdy z Wisłostrady i Wału są o wiele łatwiejsze - "pustawy"
    buspas robi za niezłą rozbiegówkę.

    > Ciekawe czemu w takim razie zapchania jest Trasa Toruńska, Wisłostrada
    > czy Trasa Łazienkowska.

    Bo ludzie jadą do pracy i z pracy. Nawet na tych wybitnie "tranzytowych"
    drogach zamiejscowe rejestracje i TIRy to niewielki ułamek ruchu.

    > A i tak nie będzie obwodnicą bo od Powązek do Marek
    > wlewa się w nią ruch lokalny.

    Zaraz - najpierw jęczysz, że ludzie z jednego końca miasta jadą na drugi
    przez centrum bo nie ma obwodnicy. Jak się okazuje, że jednak obwodnica
    jest/za chwilę będzie, to masz pretensję, że lokalsi moga na nią wjechać
    i objechać centrum dookoła, więc do dupy z taką obwodnicą;) Zgorzkniały
    malkontent jesteś i tyle - nigdy ci nie dogodzą.

    > Stojącą od Powązek do Marek - niestety TT zwłaszcza po praskiej stronie
    > to duży ruch lokalny.

    Przecież będzie separowany lokalny od tranzyu.

    > Ależ ja pisze o teoretykach twierdzących że zawsze autobus lepszy bo
    > mniej powierzchni zajmuje. Nie mam pojęcia czemu Ty mi narzucasz jakieś
    > ograniczenia i każesz pisać tak jak Ty chcesz.

    Bo nie będę dyskutował o wyższości autobusu nad samochodem w kontekście
    potrzebnej powierzchni, tam gdzie powierzchni nie brakuje. Dlatego, że
    to bez sensu.

    A kto twierdził, że _zawsze_?

    Shrek.