  • Data: 2013-01-19 18:10:14
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: Bogusław Szczepanowski <n...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-01-2013 o 17:00:35 PK <P...@n...com> napisał(a):

    > A co - za darmo pracuje?
    > Myślisz, że płace i premie w firmach pochodzą z czego? Z magicznego
    > garnca?

    Nie, ale jak ma przez miesiąc zapierniczać 150% normy, to powinien zostać
    odpowiednio wynagrodzony.

    > Weź trochę skróć zdania, bo ciężko to rozszyfrować. Nie musiałeś nad
    > nimi siedzieć 2 dni, ale 30 sekund mogłeś poświęcić...

    No to masz tu kolejny przykład
    - jeżeli marketing nie wyrobi się ze złożeniem PDFów, to jest to ok, nie
    ma problemu
    - jeżeli IT nie wyrabia się z projektem, to olaboga świat się wali, i
    straty liczą się w miliony

    > A co do działu prawnego, to musisz pogodzić się z faktem, że:
    > a) efekty pracy prawników zazwyczaj są dla firmy ważniejsze niż te od
    > programistów,
    > b) dużo trudniej je zmienić, więc dużo uważniej się je konstruuje.
    >
    > Dlatego oni mają 2 dni na 4 zdania, a Ty masz 1 dzień na tysiąc loc.

    No i spoko, niech sobie nad tymi 4 zdaniami nawet tydzień debatują. Tylko
    jeżeli ja mówię, że przy 200% normy możemy skończyć na jutro, to znaczy,
    że szybciej się nie da. Proste. Chodzi mi o to, żeby management
    zaakceptował fakt, że skoro czas prawników nie jest z gumy i się nie
    rozciąga, to czas IT też nie jest z gumy.

    --
    Boguś
    /Każdy skutek ma swoją przyczynę/