  • Data: 2013-01-20 11:03:20
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:almarsoft.2023791161241567864@news.plus.net...

    > A dostał premie za ten kontrakt?

    Chyba nie zrozumiałeś. Ja co miesiąc dostaję odpowiednią pensję, żeby być
    gotowym na takie sytuacje. Z tego co wiem, w agencjach reklamowych ludzie
    mają jeszcze większy hardkor niż ja w mojej fimie (consulting). Ale też są
    firmy, najczęściej korporacje, gdzie programiści zbijają bąki i jak coś się
    pojawi, to wszyscy się na to rzucają.
    yamma