  • Data: 2013-01-21 23:10:49
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-12, PK <P...@n...com> wrote:

    > Ale my nie znamy *Ciebie* i nie wiemy, jak używasz oprogramowania.

    Było trochę podane, wystarczyło się ustosunkować.

    > No i nie bardzo widzę powody, żeby miał Ci udowadniać, jakie to IDE
    > są świetne. Nie sprzedaję, nie reklamuję, a nawet ich nie tworzę.

    To po co próbujesz (do tego nieudolnie) to robić?

    > Po prostu radzę spróbować. Przy czym warto
    > to zaznaczyć, że moim (ale nie tylko) zdaniem w świecie IDE jest
    > Visual Studio, długo nic i kilka innych programów (np. Netbeans,
    > jeśli nie przeszkadza Ci jego powolne tempo).

    Ta, używałem tego Visual Studio. Edytor czasem wcina mi blok tekstu,
    który wklejam, a czasem nie. Niech się, kurna, zdecyduje: albo pomaga
    *zawsze*, albo nie pomaga *nigdy*.

    Ale OK, zgoda, niech sobie będzie najlepszy. Może ja się nie umiem z nim
    dogadać.

    > Zresztą jeśli planujesz zawód programisty, to pewnie z dość dużym
    > prawdopodobieństwem w końcu się na jakieś IDE natkniesz. Może nawet
    > będziesz pracował pod Windowsem. Tworzenie sobie takich uprzedzeń
    > w młodości nie jest najlepszym pomysłem :)

    A skąd pomysł że teraz, po kilku latach pracy, będę się chciał nagle
    przekwalifikowywać na programistę?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot