    From: Przemek O <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Programowanie a system operacyjny
    Date: Thu, 10 Jan 2013 12:56:42 +0100

    W dniu 2013-01-09 22:50, Edek Pienkowski pisze:

    > Ekhm. Tak jak dinozaury wyewulowały do krokodyli? Widziałem trochę
    > delphi jakieś dwa lata temu, i "nie odstają" jest ryzykownym twierdzeniem.
    > I to kod i to kod, ale nawet nie wygląda rozsądnie. Przyznaję, szczegółów
    > technicznych Delphi nie znam z powodu braku praktyki.

    Skoro występuje u Ciebie brak praktyki, to jakim sposobem wyrażasz
    opinię na jego temat? Na zasadzie - nie znam to na wszelki wypadek
    powiem że jest be?

    > Ale zaraz, czekaj, dlaczego w środowisku gdzie języków jak mrówków
    > nauczyłem się z kilkoma żyć, kilka innych odpuściłem, a o Delphi nikt
    > się nie zająknął? Gdzie się tego używa, w przysłowiowym Szczecinie [1]?

    Może gdybyś się mrówkami nie zajmował, bo napotkałbyś na swojej drodze i
    Delphi. Co do przysłowiowego Szczecina, to akurat w Polsce Delphi nie
    jest popularne, używa go kilka dużych firm i wiele małych. Delphi jest
    popularne w Niemczech oraz w stanach.
    A gdzie jest Delphi używane? Polecam np. nie korzystać ze służby
    zdrowia, skoro masz do Delphi jakiś uraz.

    > Dodam, że mam wrażenie, że Borland sądząc po ogłoszeniach zarabia głównie
    > na Polsce.

    Ciekawe po jakich ogłoszeniach masz takie wrażenie. (Pomijam że Borland
    nie zajmuje się Delphi od ładnych paru lat).

    pozdrawiam,
    Przemek O.