  • Data: 2013-01-10 15:24:09
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-10, Wojciech Sura <s...@s...op.pl> wrote:

    > Czyli np. Visual Studio to jest dla Ciebie edytor z mądrzejszym
    > znajdź/zamień i wyświetlaczką xmldoca, tak?

    Plus system kompilacji, plus debugger, plus wbudowany testowy serwer
    HTTP/aplikacji. Pretty much yes. A nie mam racji?

    > Poczytaj sobie o Visual Studio Shell, o rozszerzeniach Visual Studio i
    > sposobach na wpływanie na takie drobiazgi, jak wyświetlanie zawartości
    > obiektów w debuggerze w zupełnie dowolny sposób (po zdefiniowaniu
    > odpowiedniej reguły).

    Da się zmienić edytor, który jest używany do pisania kodu? Da się
    wymienić debugger na perlowy czy pythonowy? Da się zmienić testowy
    serwer HTTP na WEBrick z Rubyego, żeby pisać w Rubym?

    > Wymień te braki. Wszystkie. Zobaczymy, co się da zrobić.

    Wymieniłem gdy włączałem się do wątku:
    <s...@j...net>

    Ja rozumiem że trudno jest śledzić dyskusję od samego początku, ale
    jesteś drugą osobą niejako zarzucającą mi, że nie podałem konkretnych
    zastrzeżeń.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot