  • Data: 2013-01-10 19:08:30
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-09, Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:
    > Umiem. Tylko to musi być coś, bez czego się naprawdę nie da żyć, a nie
    > jedynie mądrzejsze znajdź/zamień i wyświetlaczka javadoca. Inaczej nie
    > zrekompensuje mi konieczności przełączania się między IDE i Vimem
    > (którego nie wyrzucę, bo mi się sprawdza przy masie innych języków
    > i w ogóle sytuacji).

    Ale wybór narzędzi to nie kwestia "nie da się żyć". Wybiera się to,
    co jest wygodniejsze. Jeśli dla Ciebie wygodniejszy jest Vim, to go
    używaj. Dla wielu osób wygodniejsze jest IDE. Nie przez jakiejś cudowne
    funkcje. Po prostu wolą go używać.

    > A w ogóle to dlaczego *zintegrowane* środowisko programistyczne?

    A dlaczego nie?

    "Zintegrowane" środowiska są czymś naturalnym - tak wygląda większość
    interfejsów (nie mówię jedynie o programowniu, a nawet o interfejsach
    komputerowych).

    > Pomysł ujmowania wszystkiego w jednej monolitycznej aplikacji jest
    > generalnie głupi. Dlaczego nie *modularne* środowisko programistyczne,
    > gdzie uzupełnianie pól/metod jest jednym z wymiennych podzespołów,
    > podobnie jak na przykład edytor?

    Czemu jest głupi? Rzuć jakimś argumentem.

    pozdrawiam,
    PK