    From: "R.M.M" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Programista C/C++
    Date: Mon, 10 Aug 2009 19:35:35 +0200

    A.L. pisze:

    > Owszem, w USA tez takie firmy sa. I to nawet duzo. A nawet bardzo
    > duzo. Ale nikt nikomu nie kaze z nich korzystac.

    Prawda. Chociaz sprawiaja, ze ciezko wylapac wartosciowe oferty.
    No chyba, ze komus taki system pracy odpowiada...

    > Ja mialem na mysli firmy stricte "headhunters" ktore szukaja
    > kandydatow do zatrudnienia, ale same ich nei zatrudniaja

    Zastanawiam sie tylko od jakiego szczebla kariery sensowne oferty
    przychodza do Ciebie, a nie Ty szukasz sobie takich ofert:D

    Mialem okazje rozmawiac z kilkunastoma headhunterami (czesto byli to
    ludzie spoza Niemiec, np. z Wielkiej Brytanii), ale co do ich
    profesjonalizmu pozwole sobie miec niezbyt pozytywne zdanie (chociaz
    paru mialo nawet pojecie o czym mowie).

    Najlepiej (niestety, bo niby z posrednikami powinno byc latwiej)
    sprawdzaja sie stare, sprawdzone metody: szukanie ofert bezposrednich i
    stara, dobra poczta pantoflowa...

    --
    R.M.M