  • Data: 2009-08-10 16:31:51
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 11:19:36 -0500, A.L. napisał(a):

    > jezeli nie wiesz ile jestes wart, to mzoe powinienes zmienic zawod?...

    A w jakim zawodzie nie potrzebujesz wiedzieć, ile jesteś wart? Chyba tylko
    w takiej pracy, gdzie jako pensję dostajesz minimum.

    > To jest myslenie z epoki "czy sie stoi czy sie lezy dwa tysiace sie
    > nalezy". Pensja nie jest wyplacana STANOWISKU PRACY, a OSOBIE. Za
    > konkretne umiejetnosci

    Czyli wg. Ciebie dana osoba powinna zarabiać tyle samo niezależnie od
    kontynentu, kraju, regionu? Tyle samo w Polsce, USA, Chinach? A tylko i
    wyłącznie za umiejętności.

    --
    http://moznalepiej.pl - tańsze książki
    http://lepszalokata.pl - optymalizacja lokat