eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Profesjonalizm obsługi w Plusie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2009-07-30 05:53:27
    Temat: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    Playu.

    Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
    ostatni okres rozliczeniowy.
    Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
    najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
    sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
    ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
    tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
    formowym, albo kontakt z BOKiem.
    No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:

    > Dzień dobry.

    > Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
    > za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
    > a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
    > W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
    > powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
    > salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
    treści:

    > Odpowiedź
    > ----------------------------------------------------
    -----------
    > Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
    > Prosimy o cierpliwość.
    > Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
    > Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.

    No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
    człowieka:

    > Temat
    > ----------------------------------------------------
    -----------
    > pytanie o fakturę


    > Wątek dyskusji
    > ----------------------------------------------------
    -----------
    > Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    > Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    > Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
    > W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
    > Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/

    > Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
    > Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
    > wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
    > Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.


    No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
    sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
    wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
    się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
    wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
    Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
    a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
    zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?

    A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
    zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
    ale ze spamlisty to już nie potrafili...

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki
    Przewodnik sudecki klasy 0


  • 2. Data: 2009-07-30 07:26:04
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

    >> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    >> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    >> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.


    Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
    prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
    rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
    Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
    identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16
    egzemplarzy nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej
    "zyc bez niego nie mozesz"


  • 3. Data: 2009-07-30 08:44:35
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Adrian <a...@k...chip.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):
    >
    >>> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    >>> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    >>> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
    >
    >
    > Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
    > prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
    > rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
    > Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
    > identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE
    >

    Miałem podobną sytuację z ERĄ, ale gdy zadzwoniłem i przedstawiłem jak
    sprawa wygląda - FV pobierałem przez iBOA, a umowa się już skończyła i
    nie mam jak się zalogować - konsultantka poinformowała mnie, że otrzymam
    SMSa z kwotą jaką mam uregulować. Jednocześnie zapytała mnie, czy
    chciałbym otrzymać FV przesłaną listownie. Poprosiłem o nią i po kilku
    dniach otrzymałem.
    Mimo że już pożegnałem się z ERĄ, to nie przypominam sobie, abym
    kiedykolwiek miał problem z BOA.
    Dodam, że obecnie jestem w PLAY, w listopadzie będą 2 lata, a i tutaj
    też nie miałem "atrakcji" z konsultantami. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam
    -Adrian


  • 4. Data: 2009-07-30 08:52:30
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
    > A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się
    nie mogę
    > zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
    > ale ze spamlisty to już nie potrafili...

    może po prostu przejdź się do ich firmowego BOK'u i już... nie to żebym
    chwalił to co robią, ale Ty też stajesz okoniem wobec odwiedzenia
    firmowego salonu, mam rację?

    >


  • 5. Data: 2009-07-30 09:04:45
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 10:52:30 +0200, Olek napisał(a):

    > może po prostu przejdź się do ich firmowego BOK'u i już... nie to żebym
    > chwalił to co robią, ale Ty też stajesz okoniem wobec odwiedzenia
    > firmowego salonu, mam rację?

    Wiesz, jakbym nie maił co robić, to może bym i podszedł (ponad godzina w
    plecy) i poczekał w kolejce (przeciętnie 30 osób na dwa stanowiska).
    Tyle że nie mam czasu na to. Z resztą na cały Dolny Śląsk są dwa salony
    firmowe. Czy jakbym mieszkał np w Międzylesiu, czy w innym Miliczu, miałbym
    specjalnie do Wrocławia jechać po kawałek papieru (lub informację, że mam
    na coś czekać)?


    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki
    Przewodnik sudecki klasy 0


  • 6. Data: 2009-07-30 10:19:21
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

    > No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
    > człowieka:

    Ciesz się, że w ogóle dostałeś. Ja kilka razy korzystałem z tego czegoś
    i z różnym skutkiem. Ciekawe, że czas odpowiedzi zależy od tego, co w
    tym mailu napiszesz. Ja im naubliżałem najgorszymi inwektywami w celu
    sprawdzenia, czy oni w ogóle to czytają. Otóż okazuje się, że czytają to
    szybko. Mail z informacją, że przy następnym takim mailu mój adres
    zostanie dodany do ich spam-listy przyszedł już 15 minut po wysłaniu;) A
    jednak można szybko odpisać;)
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/


  • 7. Data: 2009-07-30 12:29:19
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Wiesz, jakbym nie maił co robić, to może bym i podszedł (ponad godzina w
    > plecy) i poczekał w kolejce (przeciętnie 30 osób na dwa stanowiska).
    > Tyle że nie mam czasu na to. Z resztą na cały Dolny Śląsk są dwa salony
    > firmowe. Czy jakbym mieszkał np w Międzylesiu, czy w innym Miliczu, miałbym
    > specjalnie do Wrocławia jechać po kawałek papieru (lub informację, że mam
    > na coś czekać)?

    Z salonami firmowymi to oni rzeczywiście mają przegwizdane. Na całe
    mazowieckie są tylko trzy, z czego dwa w Warszawie;) a trzeci w Radomiu.
    A reszta:) Trudno się oprzeć wrażeniu, że jest to celowe działanie. W
    punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem
    usługi. Wyciągnięcie duplikatu faktury w salonie firmowym nie stanowi
    żadnego problemu - w punkcie sprzedaży mowy o tym nie ma.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/


  • 8. Data: 2009-07-30 14:59:41
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: "PWK" <p...@i...pl>


    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał w
    wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg@40tude.net...
    > Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    > Playu.
    > [ciach]

    Taaa, ja to też przerabialem i już wiem, że przed rozwiązaniem umowy trzeba
    zmienić formę rachunku z elektronicznej na pocztę.
    Co prawda (o ile pamiętam) w regulaminie efaktur stoi napisane, ze po
    rozwiązaniu umowy ta usługa deaktywuje się samoczynnie, ale nic podobnego,
    żadne faktury pocztą nie przyjdą. Absurdalną jest sytuacja, że po wyłączeniu
    numeru nie wiesz (o ile sam nie zadzwonisz lub nie pójdziesz w kolejkę do
    salonu firmowego), ile masz uregulować i za co. Domyślam się, że z pewnością
    za kilka mies/lat jakaś firma windykacyjna upomniałaby się o należności. A
    propos obsługi w Plusie, czasem konsultanci są tak pewni siebie w
    odpowiedzioach, że aż bezczelni. Za to w Orange są na wskorś przepraszający,
    ale nic z tego nie wynika :(
    --
    Pozdr pwk



  • 9. Data: 2009-07-30 16:02:34
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Tomaszek pisze:

    > W punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem
    > usługi.

    I od tego nie mogą pełnej oferty przedstawiać.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040; +48 791 969 040
    Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027



  • 10. Data: 2009-07-30 19:50:51
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>


    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał w
    wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg@40tude.net...
    > Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    > Playu.
    >
    > Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
    > ostatni okres rozliczeniowy.
    > Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
    > najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. ...[ciach]

    Zupełnie nie rozumiem. Logujesz się do eboku i drukujesz sobie fakturę.
    Jeśli nie masz drukarki - przepisujesz ręcznie.
    W czym problem? Bo widzę, że komputer działa...


    Feromon

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: