  • 1. Data: 2009-07-29 14:36:39
    Temat: negocjacje - przedluzanie umowy era
    Od: Gr <g...@g...com>

    Witam,

    rozważam możliwość przedłużenia umowy w erze. Opcja bez telefonu. Można
    negocjować w takim przypadku, jakieś darmowe pakiety minut w sieci itp.?
    Obecnie mam nowy komfort, przedłużenie wiąże się z koniecznością
    przejścia na Nową erę.

    Ceny abonamentu raczej nie obniżą (chociaż mój kolega wynegocjował przy
    nowej erze 60 z telefonem 30zł 1 rok / 50zł 2 rok więc nigdy nic nie
    wiadomo. Oprócz tego będę brał blueconnect w telefonie. Może tutaj można
    powalczyć żeby przez jakiś czas nie naliczali opłat?

    Pytam bo nie chce mi się z nimi ścierać na darmo, oferta mi w sumie
    odpowiada (umowa na 18 miesięcy) ale jeśli jest możliwość to zawsze
    można wziąć więcej ;).

    pozdro

  • 2. Data: 2009-07-29 19:16:07
    Temat: Re: negocjacje - przedluzanie umowy era
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Gr" <g...@g...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Pytam bo nie chce mi się z nimi ścierać na darmo, oferta mi w sumie
    > odpowiada (umowa na 18 miesięcy) ale jeśli jest możliwość to zawsze można

    generalnie wypowiedz umowe i sami zadzwonia z propozycjami, bedziesz mial do
    wyboru i koloru, promise

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 3. Data: 2009-07-29 22:11:52
    Od: Lutenet <l...@w...pl>

    On 29 Lip, 21:16, "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration

    Jeżeli negocjować to jedynie mailowo. Ja tam sobie chwalę tę opcje i
    już drugi raz na tym wygrałem lepiej niż jakbym osobiście gdzieś w
    salonie był.
    Po takiej negocjacji gdy poszedłem do salonu przedłużać umowę to
    goście "oczy wielkie robili" na to co udało mi się wynegocjować.

    Pozdr

  • 4. Data: 2009-07-30 05:57:44
    Od: "GS" <g...@g...com>

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration

    Witam
    no nie zawsze...
    miałem w erze 3 abo
    nikt się moim wypowiedzeniem nie zainteresował
    jakos się w sumie tym nie zmartwilem ;-)

    pzdr
    GS

  • 5. Data: 2009-07-30 08:53:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h4q74c$i96$1@inews.gazeta.pl...

    Negocjowac to moze za duze slowo, ale jakies tam propozycje maja.
    Zadzwon na 602900

    > generalnie wypowiedz umowe i sami zadzwonia z propozycjami,
    > bedziesz mial do wyboru i koloru, promise

    A przeczytaj niedawny post - pisemko przyjeli i powiedzieli
    "dziekuje".
    Chociaz kto wie, moze jeszcze zadzwonia :-)

    W sumie to w obecnej sytuacji moze im az tak bardzo nie zalezec na
    utracie klientow :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-07-30 16:40:16
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > W sumie to w obecnej sytuacji moze im az tak bardzo nie zalezec na utracie
    > klientow :-)

    a to sie pozmienialo cos... ja z ery dokladnie dostawalem telefon co 2-3 dni
    z nowa propozycja, ostatnia byla taka powalajaca ze malo sie nie skusilem:D
    to samo z idea, tzn orange:) najtanszy mix za 15 czy 25zl (juz nie pamietam)
    a dzwonili prawie codziennie zeby cos zaproponowac...

  • 7. Data: 2009-07-30 17:50:27
    Od: Gr <g...@g...com>

    Lutenet pisze:

> [...]
    > Po takiej negocjacji gdy poszedłem do salonu przedłużać umowę to
    > goście "oczy wielkie robili" na to co udało mi się wynegocjować.

    Dzięki wielkie! To był strzał w dziesiątkę ;-). Przygotowali mi taką
    ofertę że facet w salonie firmowym zrobił dokładnie tak jak napisałeś.
    Zawsze twierdziłem że era olewa stałych klientów, szczególnie takich jak
    ja, których średnie rachunki wynoszą 40zł ;-). Zmieniam zdanie!

  • 8. Data: 2009-07-30 19:14:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jul 2009 19:50:27 +0200, Gr wrote:

> [...]
    >Zawsze twierdziłem że era olewa stałych klientów, szczególnie takich jak
    >ja, których średnie rachunki wynoszą 40zł ;-). Zmieniam zdanie!

    Gdzie to sie pisze ?

    J.

  • 9. Data: 2009-07-30 21:32:54
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gr" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dzięki wielkie! To był strzał w dziesiątkę ;-). Przygotowali mi taką
    > ofertę że facet w salonie firmowym zrobił dokładnie tak jak napisałeś.

    Napisałbyś jeszcze co udało Ci się wynegocjować w ten sposób. Dzięki temu
    inni mieliby jakiś punkt odniesienia.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 10. Data: 2009-07-31 11:48:01
    Od: "Marcin" <c...@o...pl>

    > Gdzie to sie pisze ?

    Witam,
    podbijam temat. Proszę o informację gdzie to się pisze (czy przez iBOA) i jakie
    warunki udało się wynegocjować.

    Pozdrawiam
    Marcin