-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Profesjonalizm obsługi w Plusie
Date: Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 72
Message-ID: <k...@4...net>
Reply-To: m...@w...kurczak.one.pl
NNTP-Posting-Host: swistak.wroclaw.pios.gov.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1248933197 18111 91.90.161.102 (30 Jul 2009 05:53:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2009 05:53:17 +0000 (UTC)
X-User: qrczakoff
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977402
[ ukryj nagłówki ]Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.
Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
ostatni okres rozliczeniowy.
Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
formowym, albo kontakt z BOKiem.
No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
> Dzień dobry.
> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
> Z góry dziękuję za odpowiedź.
Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
treści:
> Odpowiedź
> ----------------------------------------------------
-----------
> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
> Prosimy o cierpliwość.
> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:
> Temat
> ----------------------------------------------------
-----------
> pytanie o fakturę
> Wątek dyskusji
> ----------------------------------------------------
-----------
> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.09 07:26 Waldek Godel
- 30.07.09 08:44 Adrian
- 30.07.09 08:52 Olek
- 30.07.09 09:04 Marek 'Qrczak' Potocki
- 30.07.09 10:19 Tomaszek
- 30.07.09 12:29 Tomaszek
- 30.07.09 14:59 PWK
- 30.07.09 16:02 Flo
- 30.07.09 19:50 Feromon
- 30.07.09 20:03 PWK
- 01.08.09 07:04 ztomasz
- 01.08.09 07:08 ztomasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=