eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Profesjonalizm obsługi w Plusie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2009-07-30 20:03:30
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: "PWK" <p...@i...pl>


    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h4su62$49r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał
    > w wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg@40tude.net...
    >> Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np
    >> takim
    >> Playu.
    >>
    >> Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
    >> ostatni okres rozliczeniowy.
    >> Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
    >> najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. ...[ciach]
    >
    > Zupełnie nie rozumiem. Logujesz się do eboku i drukujesz sobie fakturę.
    > Jeśli nie masz drukarki - przepisujesz ręcznie.
    > W czym problem? Bo widzę, że komputer działa...
    >
    >
    Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło,
    które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka?
    --
    pwk



  • 12. Data: 2009-08-01 07:04:26
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    > Playu.
    >
    > Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
    > ostatni okres rozliczeniowy.
    > Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
    > najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
    > sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
    > ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
    > tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
    > formowym, albo kontakt z BOKiem.
    > No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
    >
    >> Dzień dobry.
    >
    >> Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę
    >> za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok,
    >> a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
    >> W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę
    >> powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do
    >> salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
    >> Z góry dziękuję za odpowiedź.
    >
    > Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
    > treści:
    >
    >> Odpowiedź
    >> ----------------------------------------------------
    -----------
    >> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się.
    >> Prosimy o cierpliwość.
    >> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
    >> Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.
    >
    > No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
    > człowieka:
    >
    >> Temat
    >> ----------------------------------------------------
    -----------
    >> pytanie o fakturę
    >
    >
    >> Wątek dyskusji
    >> ----------------------------------------------------
    -----------
    >> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    >> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    >> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
    >> W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z
    >> Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/
    >
    >> Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
    >> Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi
    >> wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
    >> Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
    >
    >
    > No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
    > sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi
    > wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
    > się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
    > wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
    > Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
    > a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
    > zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?
    >
    > A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
    > zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
    > ale ze spamlisty to już nie potrafili...
    >

    Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke.
    Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=


  • 13. Data: 2009-08-01 07:08:59
    Temat: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    PWK pisze:
    > Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło,
    > które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka?

    Dodam jeszcze ze sms mozna wylaczyc w celu potwierdzenia logowania, ale
    i tak nie dostaniesz sie do eboak poniewaz strona przy rezygnacji jest
    wylaczana.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: