eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProfesjonalizm obsługi w PlusieRe: Profesjonalizm obsługi w Plusie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adrian <a...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Date: Thu, 30 Jul 2009 10:44:35 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <h4rmj2$qho$1@inews.gazeta.pl>
    References: <k...@4...net>
    <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.54.68.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248943522 27192 80.54.68.3 (30 Jul 2009 08:45:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2009 08:45:22 +0000 (UTC)
    X-User: adrols2
    In-Reply-To: <1...@l...institute.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:977407
    [ ukryj nagłówki ]

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):
    >
    >>> Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
    >>> Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia.
    >>> Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
    >
    >
    > Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
    > prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
    > rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
    > Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
    > identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE
    >

    Miałem podobną sytuację z ERĄ, ale gdy zadzwoniłem i przedstawiłem jak
    sprawa wygląda - FV pobierałem przez iBOA, a umowa się już skończyła i
    nie mam jak się zalogować - konsultantka poinformowała mnie, że otrzymam
    SMSa z kwotą jaką mam uregulować. Jednocześnie zapytała mnie, czy
    chciałbym otrzymać FV przesłaną listownie. Poprosiłem o nią i po kilku
    dniach otrzymałem.
    Mimo że już pożegnałem się z ERĄ, to nie przypominam sobie, abym
    kiedykolwiek miał problem z BOA.
    Dodam, że obecnie jestem w PLAY, w listopadzie będą 2 lata, a i tutaj
    też nie miałem "atrakcji" z konsultantami. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam
    -Adrian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: