  • 1. Data: 2009-07-29 12:31:43
    Temat: czy SIMplus jeszcze ważny - sprawdzenie
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Mam simplusa którego ze 4 miesiące nie używałem (i nie doładowywałem).
    Jak teraz sprawdzić czy jest jeszcze co doładowywać? (Jak na razie to
    nic nie można z tym przeciez zrobić bo przy próbie jakiejkolwiek
    operacji dopomina się o doładowanie)

  • 2. Data: 2009-07-29 13:44:49
    Temat: Re: czy SIMplus jeszcze ważny - sprawdzenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    Jak teraz sprawdzić czy jest jeszcze co doładowywać? (Jak na razie to
    nic nie można z tym przeciez zrobić bo przy próbie jakiejkolwiek

    Jezeli loguje si edo sieci i nawyswietlaczu pojawia sie napis "Plus GSM" to
    znaczy, ze mozna doladowac.
    Jesli bedzie caly czas "szukanie sieci", "sieć zabroniona" itp. to wtedy
    znaczy, ze nie ma juz co doladowywac.
    Poza tym sprobuj zadzwonic na numer 5555

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-07-29 16:21:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    www.ebok.pl + 4 ostatnie cyfry kodu PUK i do boju ;-)

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-07-29 18:14:32
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 05:31:43 -0700 (PDT), Alojzy Zakalec
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >Jak teraz sprawdzić czy jest jeszcze co doładowywać? (Jak na razie to
    >nic nie można z tym przeciez zrobić bo przy próbie jakiejkolwiek

    Możesz odbierać połączenia przychodzące przez 365 dni od momentu
    zablokoania konta także nie masz się co martwić można spokojnie
    doładować, wszystko jest napisane w regulaminie. Sprawdzone w
    praktyce.

  • 5. Data: 2009-07-29 18:21:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-29 20:14, dizel napisał/a:

> [...]
    > zablokoania konta także nie masz się co martwić można spokojnie
    > doładować, wszystko jest napisane w regulaminie. Sprawdzone w

    Były jakiś czas temu jakieś zmiany w regulaminie w tym temacie i nie
    jestem pewien czy jest tak jak piszesz (nie upieram się)
    Możesz podać linka do obowiązującego regulaminu, na który się powołujesz?

    --
    Cz.