    From: "PWK" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Profesjonalizm obsługi w Plusie
    Date: Thu, 30 Jul 2009 16:59:41 +0200

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał w
    wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg@40tude.net...
    > Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
    > Playu.
    > [ciach]

    Taaa, ja to też przerabialem i już wiem, że przed rozwiązaniem umowy trzeba
    zmienić formę rachunku z elektronicznej na pocztę.
    Co prawda (o ile pamiętam) w regulaminie efaktur stoi napisane, ze po
    rozwiązaniu umowy ta usługa deaktywuje się samoczynnie, ale nic podobnego,
    żadne faktury pocztą nie przyjdą. Absurdalną jest sytuacja, że po wyłączeniu
    numeru nie wiesz (o ile sam nie zadzwonisz lub nie pójdziesz w kolejkę do
    salonu firmowego), ile masz uregulować i za co. Domyślam się, że z pewnością
    za kilka mies/lat jakaś firma windykacyjna upomniałaby się o należności. A
    propos obsługi w Plusie, czasem konsultanci są tak pewni siebie w
    odpowiedzioach, że aż bezczelni. Za to w Orange są na wskorś przepraszający,
    ale nic z tego nie wynika :(
    --
    Pozdr pwk