  • 1. Data: 2009-07-30 09:24:36
    Temat: Orange odpowiednik Plusneta
    Od: Adam <U...@p...pl>

    Witam

    Czy szanowne Orange oferuję usługę poczty elektronicznej z darmowymi
    powiadomieniami SMS tak jak Plus, jeśli tak to, jak ta usługa się u nich
    nazywa?

  • 2. Data: 2009-07-30 09:51:20
    Temat: Re: Orange odpowiednik Plusneta
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <U...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy szanowne Orange oferuję usługę poczty elektronicznej z darmowymi
    > powiadomieniami SMS tak jak Plus, jeśli tak to, jak ta usługa się u nich
    > nazywa?

    https://www.orange.pl/portal/map/map/register - i sam się dowiedz.
    A jak Ci się znudzi, to zawsze możesz usunąć konto.

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-07-30 10:29:09
    Od: Adam <U...@p...pl>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Adam" <U...@p...pl> napisał w wiadomości

    > https://www.orange.pl/portal/map/map/register - i sam się dowiedz.
    > A jak Ci się znudzi, to zawsze możesz usunąć konto.
    >
    > Maciek.
    Dzięki Maćku, to nie ja chciałem tą pocztę tylko mój wujek się pytał ja
    tam Orange nie znam i nie chce znać pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-07-30 11:20:13
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <U...@p...pl> napisał
    > Dzięki Maćku, to nie ja chciałem tą pocztę tylko mój wujek się pytał ja
    > tam Orange nie znam i nie chce znać pozdrawiam.

    Jest i działa. Przynajmniej u mnie w taryfie dla firm.
    Dla fizycznych, darmowa wersja może się wiązać z powiadomieniami raz na dobę
    albo coś takiego - nie pamiętam dokładnie. Ale zawsze można tego piątaka
    miesięcznie wyłożyć.

    M.

  • 5. Data: 2009-07-30 16:55:07
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dla fizycznych, darmowa wersja może się wiązać z powiadomieniami raz na
    > dobę albo coś takiego - nie pamiętam dokładnie. Ale zawsze można tego

    Uszanowanie

    Jakiego piątaka ?
    Cena jest różna w zależności od planu taryfowego .
    Jakoś ostatnio nie zauważyłem że by coś liczyło za
    Multiboxa Golda .
    A mam tych Multi Boxów chyba ze cztery .
    I nawet sms o mejlu jest o około 60-120 sekund
    szybciej niż sam e-majl :-))
    Sprawdzone nie raz .
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7aee4e66b1e36e7c
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/949f37bbf1a927f8
    .html

    --
    awiesiek

  • 6. Data: 2009-07-30 20:06:28
    Od: W <a...@o...pl>

    awiesiek wystukał, co następuje:

    > Jakoś ostatnio nie zauważyłem że by coś liczyło za
    > Multiboxa Golda .
    > A mam tych Multi Boxów chyba ze cztery .

    A jesteś pewien, że nie masz darmowego startera z orange.pl? U mnie
    generalnie to się multiboksa gold nie da włączyć - słałem reklamacje, cuda
    wianki i dział techniczny od miesiąca myśli (po serii komunikatów -
    rozwiązyujemy problem, już działa, a nie - sorry - jeszcze nie działa -
    zbadamy dokładniej) (;