  • Data: 2019-05-19 10:58:46
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w
    wiadomości news:Ju1EE.320347$KK3.293674@fx19.ams1...
    > Ale też sądząc po tym
    > jak coraz bardziej arogancko odpowiadasz, to do pewności co do
    > słuszności podjętej decyzji chyba Ci trochę brakuje.

    Proszę o zacytowanie moich "aroganckich odpowiedzi",
    (jeśli "coraz bardziej" to znaczy, że były co najmniej dwie)
    lub o oficjalne przeproszenie mnie na grupie.
    Za moje rzekomo "nieeleganckie zachowanie" panowie
    Mateusz i Radosław do tej pory nie byli uprzejmi mnie
    przeprosić. Jeden z nich tylko stwierdził, że "żart był z jego
    strony średnio trafiony".
    A Twoja powyższa wypowiedź jak była trafiona? To jest
    pytanie retoryczne, nie oczekuję na nie odpowiedzi.

    Ewa