  • Data: 2019-05-19 15:07:16
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości
    news:1hyxpe4bora4m$.dlg@tyczka.com...

    > No choćby powyższa odpowiedź do mojego posta, może nie użyłbym
    > określenia
    > arogancka, ale na pewno kpiąca - a intencje moje były szczere i czas
    > jakiś
    > tam poświęciłem na czytanie tego wątku i pisanie.
    > Zatem nie jest tak, że jesteś taka kryształowa jak to widzisz.
    > Dlatego nie będę więcej tego błędu robił i wątki Twojego autorstwa
    > będę
    > omijał.

    Jeśli odebrałeś moją odpowiedź jako kpiącą, to przepraszam.
    Nie było to moją intencją. Nie chciałam jednak znowu otwierać dyskusji:
    komputer poleasingowy kontra nowy.
    Dyskusja na ten temat zajęła sporo miejsca na początku tego wątku,
    a ja stwierdziłam, że chcę kupić nowy komputer.
    Zanim założylam ten wątek na grupie, przejrzałam inne podobne wątki
    i często później okazywało się, że osoby namawiające do zakupu
    komputera poleasingowego same się trudniły sprzedażą takowych
    teraz lub w przeszłości albo z takim zajęciem były związane. Trudno to
    wtedy nazwać obiektywną opinią.
    Nie twierdzę oczywiście, że tak jest w tym wypadku, bo tego nie wiem.

    Ponadto, nie kupuję rzeczy używanych, jeśli nie muszę.

    Ewa