  • Data: 2019-05-19 15:34:30
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Ewa, 17 maj 2019 w news:5cdf0d65$0$17349$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Czy macie doświadczenia z podstawkami chłodzącymi?
    > Czy są skuteczne? Czy są wygodne?
    > Zakładam używanie laptopa głównie cały czas na tym
    > samym stole, więc może warto to rozważyć?

    Obniżenia temp. wielkiego bym się nie spodziewał. Dodatkowy szum albo i
    warkot went. taniej podstawki.
    Ale ja używam takiej najtańszej Esperanza samum, która ma rewelacyjną
    możliwość regulacji kąta(nawet ponad 30 st.) i w ten sposób laptop
    (ekran) stoi wysoko i nie muszę wyginać szyi żeby patrzeć w dół. Poza tym
    sam fakt że pod spodem jest więcej powietrza, przestrzeni, wpływa na to
    że jest deczko chłodniejszy - łatwiejszy dopływ chłodniejszego powietrza.
    Pomijam to, że z moich obserwacji wynika, że chyba heatpipe gorzej
    transportuje ciepło kiedy nie jest w poziomie.