  • Data: 2014-01-25 00:40:18
    Temat: Re: Problem z zapłonem diesla...
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:52e26ffa$0$2226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zart to nie, moj tez zapala z reguly bez problemu.

    Czy Wy czytacie cały post zanim odpowiecie, czy od razu klepiecie w
    klawiaturę bez poznania kontekstu?

    Śmieszne jest stwierdzenie, że auto odpala bezproblemowo i opisanie
    procedury startowej godnej myśliwca.
    W opisie brakuje jeszcze tylko rozsypania płatków róż przez lewe ramię i
    ofiary z krwi wróżki zębuszki... ;-)

    > Chyba tak, skoro 3 podgrzania pomagaja :-)

    Albo żyje jedna i żeby zapalić samochód rozpala ją do białości... ;-)
    Ale spoko, nawet jeśli jeszcze żyją, to przy takim ich traktowaniu wkrótce
    umrą i semi dołączy do czynności przygotowawczych np. rozpalanie ogniska.
    Oczywiście nadal będzie to bezproblemowe odpalanie... ;-)

    > Zgodnie z instrukcja przeciez - podgrzac swiece i krecic :-)

    Założę się o skrzynkę wódki, że w tej instrukcji nie ma słowa o wciskaniu
    gazu przy zapalaniu samochodu. Co więcej, być może odnalazłby się ewidentny
    zakaz takiej czynności.

    > To "krotkie brum" moze trwac 1-2s ... i 3-4 to juz nie tak zle.

    Moje trwa 0,48s ;-)

    > Zreszta przyjdzie -20 i wtedy wyjdzie co ktore naprawde warte :-)

    Wtedy może zdecyduję się dwa razy podgrzać świece... ;-)
    Jedynie marne paliwo może pokonać mój traktorek. ;-)

    Wiwo